Usikker på om Muani er riktig spiller, men vi er åpenbart interesserte.

• Redigert

Hadde ikke gjort noe med han inn og Richy eller Werner ut.

Hadde vært strøkent det ja.

Noen som vet hva som skjedde i PSG? Er jo ikke slik at PSG har flust med verdensstjerner på spissplassen.

Selvsagt lite å tape hvis man får til et lån med opsjon.

Forøvrig en merkelig karriere. Presterte omtrent nada. En stjernesesong for Frankfurt. Helt latterlig overgangssum til PSG. Ikke gjort så mye der, men er allikevel fast for Frankrike.

Schism
    Enrique er vel fan av sine falske niere.

Dougie

Nja. Muani ble kjøpt etter at Enrique kom til PSG. Og antar Morata var den som spilte mest for han i tiden som Spania-sjef?

Ender vel opp i Manu, så tar vi Marcus Rashford på lån ut sesongen.😣

Men er dette egentlig en mann vi har tro på i det lange løp?

Det skjer i alle fall ikke.

Jeg har ikke noe kunnskap andre ikke har om denne, men jeg klarer ikke helt å se for meg at denne skjer.

Vi virker til å gjøre mer som Kinsky med Lange - at ting kommer litt plutselig. Og Muani høres mer ut som en type avtale hvor vi undersøker for å få til noe "billig", men som sjelden skjer.

Forøvrig, selv om jeg på ingen måte er en ekspert på Muani, synes jeg det er sprøtt hvis man skal betale 50-60m for han bare fordi PSG overbetalte. Litt på samme måte som han forsvareren fra Lens. Mulig han er den neste van Dijk, men å betale 40m for en med hans CV er alt for høy risiko.

Så får vi se med Muani om det ender opp som en van der Vaart eller om det blir enda en man "sjekker ut" som bare dør. Virker som det alltid er noen som er mer desperate enn oss et sted.

Litt merkelige her er at vi (Solanke), Juventus (Vlahovic) og United (Højlund) alle har spisser. Højlund sliter litt, men hvor smart er det å kjøpe en eldre spiller som skal ta mye av hans spilletid? United kan ikke oppnå noe denne sesongen annet enn å spille varm deres talenter etter mitt syn (litt som vi hadde gått glipp av all utviklingen nå fra folk som Bergvall og Spence hvis vi hadde fylt opp med "bredde").

Kan fint lite om han. Er dette en som mer eller mindre sikkert vil være den sentrale av de foran? Eller bekler han fint en av kantene?

Ginola14

Definitivt mest midtspiss.

Men hvor mye ving må man være for å feks spille Johnson-rollen på høyre?

Schism han er vel en type Defoe.
          Fotrapp midtspiss, men kan operere inn fra kant også.

Om han kommer til oss må han være "lovet" mye spilletid.... har ingen troa på at han tar plassen til Solanke siden han passer veldig godt inn i Ange sitte regime. Så om han kommer blir d nok i hovedsak kantspiller på begge sidene og backup på spissplassen. Kjenner han ALTFOR lite til å ha en formening om vi bør gå for han eller ikke, men om han kommer så håper jeg at Werner kastes ut døra og at Richarlisson kanskje selges..... Å ha Son, Werner, Richarlisson, Odobert og Muani som venstre kantspillere gir ikke akkurat Moore mye spilletid... på høyresiden har vi nok litt færre aktuelle....
          Mitt ønske, hent han inn om 1-2 av våre off spillere forsvinner i Januar, ellers holder vi oss unna!!

• Redigert

Må nok tas med en stor klype salt.