Randal Kolo-Muani
Normalt vil man si ingen røyk osv., men samtidig vet man at, spesielt på X, driver folk å kopierer hverandre - som til slutt ofte fører til sirkelreferanser.
50-55m er for meg helt hinsides, men så har vi en styreformann som ikke virker til å bry seg om de han kjøper er litt dyre så lenge manageren ønsker spilleren.
- Redigert
Tipper han ryker.
Har ingen særlige syn på saken. Hadde vi hatt en rasjonell styreformann som hadde vurdert kost/nytte på å kjøpe Muani for over 50m pund hadde vi vært ute for lenge siden. Med Levy kan alt fortsatt skje.
Kan ikkje sei eg har høyrt nevneverdig om fyren før. "Versatile Attacker" ser eg. Betur det at han kan bekle ving/spiss plass, litt som vår kjære Brasilianer?
Fransk landslagsspiller kjøpt til PSG for en milliard. Kan spille i alle tre posisjoner i angrep, men helst spiss.
Historisk sett på ingen måte.
Richarlison har faktisk spilt flere kamper som ving i sin karriere enn midtspiss.
Muani er først og fremst en spiss.
Hva han kan bli under Ange vet jeg ikke. Skal ikke late som jeg kjenner han så godt.
Ange er etter mitt syn alt for «lat» hva gjelder den slags. Maddison og Dragusin feks passer ikke hans fotball. Når man snakker om angripere så ser han ikke helt problemet. At feks man stort sett har vinger som liker å spille på «motsatt» side av sin sterkeste fot, bortsett fra Johnson som virker til å må spille på høyre osv.
Tipper Muani blir mest høyreving hvis vi kjøper han og vet ikke helt. Får håpe han er en kar som kan spille der bra og at det er litt tilfeldig at han knapt har spilt der.
Ser dårlig ut.
Like greit, vi har nok angripere og de fleste er Anges signeringer. Son nettopp signert forlengelse. Bedre å bruke pengene på midtbanen, få inn en orntlig DM.
Åpning for Vlahovic?
Regner med at Muani er garantert spilletid i denne kontrakten også.
Finnes det en spiller som har vært hypet lengre enn Vlahovic uten å levere?
Vi burde ha null interesse av han. Muani kan i det minste spille på andre steder til nøds.
United er tydelig på spissjakt. Juventus virker også til å være det. Ser ikke helt hvordan vi skal utkonkurrere de når alt vi har å tilby disse spillerne er en mulighet til å være backup.
Ingen røyk osv.
Frykter denne blir enda en Richarlison. Hvor vi bare betaler for mye selv om spilleren ikke er dårlig.
Samtidig kjenner jeg ikke han godt nok til å si at dette ikke kan bli en megahit.
Son - Solanke - Muani
Med Richarlison, Moore, Odobert og Johnson på benken er i alle fall «bredde» nok. For ikke å glemme Lankshear. Viktig spiller som ikke må glemmes.
Som følge av Jesus skade antar jeg.
Da er det bare å gå for Vlahovic eller Osimhen. Det holder ikke bare med Solanke.
Richy er blitt kjeks.