Normalt er jeg optimist foran slike kamper, men her sliter jeg.Arsenal er mange hakk foran oss og vi har så mye skader at vi trenger eget sykehus.
Jeg håpet at vi skulle få et par tilbake etter landslag pausen, men vi har faktisk fått nye skader.Det nesten som vi sliter med å stille et lag, joda vi greier det, men det ikke i nærhetene av vår beste lag.
Vi kan ikke ligge bakpå og bare stå imot, det går ikke.Jeg har heller ikke tro at Palhinha og Bentancur fungere godt sammen uannsett hvem vi møter.De er for like.De vil gjøre samme jobb.
Vi må for all del unngå for hver en pris dødballer imot, ikke lage idiotiske/unødvendige frispark.Vi må være smarte og være villig til kjempe for hver eneste centimeter på banen.Det må til om vi hele tatt skal ha sjans på poeng her.
Vicario
Romero-Danso-VDV
Porro-Palhinha-Simons-Udogie
Johnson-Tell-Odobert
3 bak, vi trenger sterke midtstoppere og ikke minste gode hodespillere.
Porro spilte ikke mange minutten for Spania.Han starter.
Er Bergvall er fortsatt usikker.Simons får den offensive rollen ved siden av Palhinha.
Kudus er ute med skade, da blir det Johnson og Odobert på andre siden.De blir viktige med sin fart, de må tørre å bruke den og utfordre.
Tell på topp, uten tvil hos med.Jeg vil ikke bruke en umotivert Richarlison.Det lukter rødt kort på han.Bedre å bruke spillere som har en fremtid hos oss.Muani er vel ute med skade.