Tottenham mot AZ Alkmaar

Turnering: Europa League
Når: 13. mars 2025 kl 21:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: João Pinheiro
Billetter: Billetter til Tottenham - AZ Alkmaar
TV: Kampen sendes på Viaplay og V Sport 3

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Gray, Udogie, Davies, Bissouma, Sarr, Moore, Scarlett, Odobert, Tel
Skadet: Dragusin, Kulusevski, Richarlison, Danso
Usikker: Davies
Utilgjengelig: Kinsky, Werner, Forster, Reguilon

Motspiller å se opp for: Parrott (!!)
Forventet resultat: 1-0 (Son)

Arkiv med Tottenham mot AZ Alkmaar-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Azalkmaar #TottenhamAzalkmaar

Hvordan ender kampen? (ordinær tid)

Denne avstemningen er avsluttet.

En klarere '' must win'' kamp har vi ikke sett i Anges to år lange tid hos oss. Så den er veldig grei, forventer seier her. Bør være overbevisende men tar et avansement.

Jeg må si jeg er spent på kveldens kamp. Såpass variable vi har vært i prestasjonene våre tar jeg ingenting for gitt.

Det blir forøvrig et fint vorspiel først med Bodø Glimt i Athen. De har en bra ledelse, men ikke gitt at de går videre. Det blir nok heksegryte i Pireus.

Spent på laget. Dersom det stemmer at Danso er ute får vi da Romero og VdV i forsvaret? Eller er de fortsatt litt rustne etter skadene?

Knut enig. Særlig fra dette punktet har Europaligaen absolutt verdi og europafeeling for min del.

Jeg tipper romero/VDV hele veien har vært tiltenkt start i dag helt uavhengig av om danso er skadet eller ikke.

Blir spennende i kveld!

Gray kan jo evt. ta en av plassene. På en annen side er det kanskje en smart strategi å starte vdV + Romero - og så kan Gray settes inn for en av dem senere i kampen. Enten om det blir nødvendig eller for å spare dem.

Davies er vel forhåpentligvis klar igjen snart...

• Cuti svarte på dette.

Kungreke jeg tror du har rett - men ikke umiddelbart. Om det skjer tror jeg det skjer til sommeren.

Uten minst en EL-finale så tror jeg ikke han beholder jobben. Det vil også se mindre kaotisk ut hos oss om et managerbytte skjer mellom sesonger. Vi har allerede såpass med poeng nå at vi skal klare å sanke det resterende som trengs for å beholde plassen i PL.

Knut Helt krise om han ikke sparkes umiddelbart, kan ikke starte sesongoppkjøring med halve laget skadet.

PL er selvfølgelig ferdig. Vi er sikret plass. Her må alt satses og det beste vi kan stille må stilles. De beste som har vært skadet må kastes ut i krigen. De er best selv uten tilstrekkelig kamptrening.

CWaddle Problemet er jo midtbanetrioen. Vi har ikke noe definert beste midtbane og det er vel en av hovedgrunnene (i tillegg til angeball generelt) at vi er så utrolig svake i år.

Kungreke har tenkt mye på midtbanen vår når jeg har sett de beste laga i Europa i CL , der ligger vi et stykke under de beste selv om vi faktisk har 5-6 ganske gode midtbanespillere

Her må vi fram og opp fra fløyta går. Sette standarden og vise hvem som eier kampen.
              Forventer at vi tar dette og går videre. Det gjelder å være fokusert! Savner The Tottenham Way...