The Tottenham Way er da vi slo ut City og Ajax på vei til finalen klassikere i Ch.league..
EL: Tottenham - AZ Alkmaar | 13. mars 2025
Jeg tror ikke VDV er klar for starte kampen, han må matches veldig forsiktig.Han greier ikke en hel kamp, det er sikkert.Da er jeg redd det blir ny skade på han.Komme innpå de siste 20 minuttene.
Romero starter nok, det føler jeg mer sikker på.Skal vel på landskamp samling snart.Tror Gray blir hans makker.
Hvis ryktene stemmer at Danso er ute pga hamstring, ja da er vel denne sesongen ferdig.Må være en rekord dette her (hamstring skader).Skyter fra hofta, har alle spillerene våre vært skadet denne sesongen?
Vi spiller på hjemmebane og skal være det dominerende laget.Men vi er ikke så gode på hjemmebane.Det er store huller i vårt forsvar, vi takler ikke denne spillestilen.Vi slipper inn mål hele veien, sa det for stund siden, vi må score to mål for i det hele tatt han sjans på poeng.
Midtbanen henger ikke med, på sidene er det rene motorvei til tider.Ja, jeg negativ nå, men ikke lett å være optimist heller.
Håper selvsagt vi går videre og vi tar til oss en finale, slik vi gjorde i 2019, men bare med et annet resultat.
Mangler vel kanskje bare Kulusevski evt Bentancur nå for å mønstre vår beste 11'er?
Ja sterkt lag dette. Håper på en fin kveld
Legger merke til at Bergvall blir valgt foran Bissouma stadig oftere. Mange som har etterlyst det
Sterkt lag dette her.Sier litt om presset Ange føler når han starter med VDV.
Jeg synes det er bra at Bentancur og Bissouma ikke starter.Gray er på benken igjen, var også på benken mot Bournemouth.
Bentancur er ikke på benken, er han skadet?
Son spiller med slalomstøvler i dag igjen. Første berøringen sitter dårlig
Az ligger rimelig lavt og spiller med lav risiko. Sikkert fornuftig av de de ,samme som Glimt.
Vi sliter ofte med å bryte ned sånt spill så skulle vi slippe inn et får vi et helvete
Deilig takling av Romero
Må si, ikke veldig imponert så langt. Vi dominerer ikke akkurat.
Vi er ikke direkte dårlige. Men vi er ikke spesielt gode heller...