• Redigert

Ipswich mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 22. februar 2025 kl 16:00
Stadion: Portman Road
Dommer: Ikke klart enda
Billetter: Billetter til Ipswich - Tottenham
TV: Kampen sendes på TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Danso - Davies - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Kulusevski - Tel - Son

Innbyttere: Kinsky, Udogie, Gray, Bissouma, Sarr, Moore, Scarlett, Johnson, Odobert
Skadet: Dragusin, van de Ven, Romero, Werner, Solanke, Richarlison
Usikker: Werner, Son, Bentancur, Danso
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Delap
Forventet resultat: 1-3 (Kulusevski, Son, Tel)

Arkiv med Ipswich mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Ipswich #IpswichTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.
  • Redigert

VI begynner heldigvis å få litt avstand ned til nedrykksgjørma, men det betyr ikke at Ipswich-kampen blir enkel. Vi kan fort gå på et tap igjen her dersom vi ikke møter opp til kamp - for jeg regner med at Ipswich ønsker å kjempe for plassen i PL med nebb og klør.

Son, Bentancur og Danso fikk alle "knocks" i forrige kamp, men satser på at alle tre er klare til denne siden det blir såpass mange dager mellom kampene.

Av spillere tilbake er det vel Werner som er mest aktuell. Egentlig kjedelig om han dytter Scarlett eller Moore ut av benken...

Er han fit og ikke for sliten hadde jeg ønsket å se Gray på midten og la Bergvall hvile. Spence over på høyre for Porro. Inn med N'Doggy.

Hadde forøvrig ikke vært dumt å hvile ihvertfall en av Porro, Bergvall, Son, Kulusevski og Spence - men jeg tipper det ikke skjer.

Ja, blir nok mest sannsynlig laget satt opp først her

Spår ny skrell mot et helmotivert Ipswich. De har tapt en kamp mer enn oss i år og trenger seier for å unngå nedrykk.

Klarer vi tre på rad?? Frykter uavgjort eller knepent tap, og vi spiller jo ikke uavgjort.....🤔

• Knut svarte på dette.

Får håpe laget har pådratt seg et snev av selvtillit igjen. Dette kan fort vekk bli en kamp hvor Maddison, Son, Tel eller Kulusevski må komme opp med "et eller annet brilliant" for å få hull på byllen.

Mabbutt jeg synes vi spiller med mindre risiko enn tidligere så kanskje det er mer sannsynlig med uavgjort nå enn tidligere i sesongen?

Ange Postecoglou reported 'no new concerns' in terms of injuries on Friday afternoon - with Kevin Danso, Heung-Min Son and Rodrigo Bentancur all available to face Ipswich Town in the Premier League on Saturday

Passer bra, nå i vinterferien, at kampen sendes på vår nye "hoff- kanal", TV3+. Føler nesten at alt av våre kamper går der nå... 😁

Noe som har gått meg hus forbi tro? Davies?

• Knut svarte på dette.
        • Redigert

CWaddle hmm. Stusset over at Reguilon var på benken ja. Dog ikke fått med meg noe ang Davies.

Davies har i følge rykter gjort en avtale med Leeds. Usikker på fra når, men tipper fra August

Gray er helt håpløs i starten her.

Vi er heldige der første minuttene