Spår ny skrell mot et helmotivert Ipswich. De har tapt en kamp mer enn oss i år og trenger seier for å unngå nedrykk.

Klarer vi tre på rad?? Frykter uavgjort eller knepent tap, og vi spiller jo ikke uavgjort.....🤔

• Knut svarte på dette.

Får håpe laget har pådratt seg et snev av selvtillit igjen. Dette kan fort vekk bli en kamp hvor Maddison, Son, Tel eller Kulusevski må komme opp med "et eller annet brilliant" for å få hull på byllen.

Mabbutt jeg synes vi spiller med mindre risiko enn tidligere så kanskje det er mer sannsynlig med uavgjort nå enn tidligere i sesongen?

Ange Postecoglou reported 'no new concerns' in terms of injuries on Friday afternoon - with Kevin Danso, Heung-Min Son and Rodrigo Bentancur all available to face Ipswich Town in the Premier League on Saturday

Passer bra, nå i vinterferien, at kampen sendes på vår nye "hoff- kanal", TV3+. Føler nesten at alt av våre kamper går der nå... 😁

Noe som har gått meg hus forbi tro? Davies?

• Knut svarte på dette.
        • Redigert

CWaddle hmm. Stusset over at Reguilon var på benken ja. Dog ikke fått med meg noe ang Davies.

Davies har i følge rykter gjort en avtale med Leeds. Usikker på fra når, men tipper fra August

Gray er helt håpløs i starten her.

Vi er heldige der første minuttene

Gray mister markeringen igjen. Heldige nå.

Blir vi pissa på i kjent Rekdal stil det første kvarteret??

• Knut svarte på dette.

Nydelig av Son der. Men avslutningen til Bergvall blir for dårlig.

• Knut svarte på dette.
              • Redigert

Eddie ikke helt. Men Ipswich har vært nærmest mål (nesten rett fra avspark).