Tottenham mot West Ham

Turnering: Premier League
Når: 19. oktober 2024 kl 13:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Andy Madley
Billetter: Billetter til Tottenham - West Ham
TV: Tottenham mot West Ham sendes på V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udogie
Kulusevski - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Forster, Dragusin, Davies, Spence, Bissouma, Sarr, Gray, Bergvall, Werner, Richarlison

Skadet: Odobert,
Usikker: Richarlison, Son
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Bowen
Forventet resultat: 2-1 (Johnson, Son)

Arkiv med Tottenham mot West Ham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Westham #TottenhamWestham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Endelig er landslagspausen over! Undertegnede reiser over på sin andre kamp for sesongen - noe som i seg selv er en indikasjon på at det blir tap... Uansett er dette ikke et oppgjør en kan ta lett på. For West Ham er dette cupfinale.

Om både Son og Richarlison er tilbake (og ingen andre enn Odobert sliter med skavanker) så begynner det dessverre å bli få ledige plasser igjen på benken til spillere som Bergvall, Gray, Lankshear og Moore.

Tipper dette blir skrell. West Ham møter alltid opp mot oss. En av de vanskeligste kampene våre de senere år.

Blir sikkert jevnt. Synes Spammers har et veldig solid lag på papiret i år, selv om det har lugget litt innledningsvis.

@Knut Si fra hvis du/dere har en ekstra billett. Stubhub-priser på nesten 2000kr fristet ikke.

Spammers er hatlag nesten på høyde med Chelsea og Ar*enal. Skal selvsagt gruses på hjemmebane!
    Håper 2. omgangen mot Brighton var en vekker for spillerne. Det må spilles fotball frem til dommeren blåser av 2. omgang - selv om vi leder 5-0.
    Håper vi får se 2 omganger med full innsats!

cjmozart jeg skal si i fra om jeg hører noe. Er en Whatsapp-gruppe for block'en min der det i blant hender at enkelte finner ut at de ikke kan på relativt kort varsel. Alltid face value-priser.

cjmozart Har du sjekket på den norske facebook-siden for kjøp og salg av billetter? Ordnet meg 5 billetter via der. Antageligvis ikke face value, men godt under 2000 hvertfall.

Samtidig er det vel bare Spammers vi er forventet å vinne mot av de tre. Og det er også relativt jevnt.

Cuti
      Hvis vi aldri skal kunne forvente å slå Chelsea eller Arsenal, vil jeg absolutt si det handler om å legge en list jo.

Dougie Selvsagt kan vi slå de. Og det kommer vi til å gjøre også igjen. Vi kan også slå Real Madrid. Men over tid er vi forventet å tape mot de. Det er nå en gang der lista ligger.

Er det forventet at chittski skal slå oss? Vi har vel havnet over disse tre lagene oftere enn de har havnet over oss på tabellen de siste 5-10 årene?