United på bortebane er ikke like skremmende som det en gang var.Jeg tror vi kan ta alle poengene her, men skal vel ikke grine om vi ender med et poeng.Taper vi derimot blir jeg veldig skuffet.
Etter tapet for Arsenal håpet jeg på tre seire (Coventry, Brentford og Qarabag) får få inn selvtillit i laget og det lykkes vi med.Laget bør ha en god tro på seg selv og ikke minst på laget.Det er ikke mange av våre spillere som er ute med skader, vi skal kunne stille med sterkt lag.
Ingen enkle kamper i PL, her må vi være på med en gang.Lykkes vi med presset vårt og ødelegger deres spillestil, vil United supporteren snu seg mot laget.Få det første målet og det blir murring på stadion.
Vi må se opp for de raske vingene de har, overbevist at Ten Hag vil prøve å utnytte det.Alltid nervøs for slike ting når vi møter lag som har raske vinger.
Forsvaret til United er ikke mye å rope hurra for, de gjør mye feil og det må vi utnytte maks.Sette sjansene våre og da kan vi fort score 3-4 mål her.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Udogie
Bentancur
Johnson-Kulusevski-Maddison-Son
Solanke
Er Son ute så er jeg usikker på hva som er best.Vil helst beholde Johnson og Kulu der de er, men usikker på det er mulig.Vil ikke se Werner fra start, han svekker laget.