Manchester United mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 29. september 2024 kl 17:30
Stadion: Old Trafford
Dommer: Chris Kavanagh
Billetter: Kjøpe billetter til Manchester United mot Tottenham
TV: Se Manchester United mot Tottenham på V Sport PL

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udogie
Kulusevski - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Forster, Dragusin, Davies, Spence, Bentancur, Sarr, Bissouma, Gray, Bergvall, Werner

Skadet: Odobert, Richarlison
Usikker: Son
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Fernandes
Forventet resultat: 1-2 (Johnson, Solanke)

Arkiv med Manchester United mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Manchesterunited #ManchesterunitedTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Stygt redd vi taper denne. Vi sliter stort sett alltid mot United, samme hvor dårlige de er og gode vi er.

Kungreke har vært en lei trend over mange år at Manu, uansett forfatning, klarer å trylle frem et positivt resultat akkurat mot oss ja 🙁 Håper vi snur det denne gangen!

Det er vel ikke helt sant. Siste tre er 1-2-0 i favør oss. Så tapte vi noen før der selvsagt. Men United skal jo slå oss sånn teoretisk sett med de midlene de har og bruker.

Nå har jeg ikke dobbelsjekket statistikken - men det er vel lenge siden vi tok med oss tre poeng på O.T.?

• Cuti svarte på dette.

Cuti Men United skal jo slå oss sånn teoretisk sett med de midlene de har og bruker.

Dessverre sånn fotball har blitt. Og vi skal jo også teoretisk sett være noe bedre enn hva vi fremstår som for tiden takket være Tottenham Hotstpur Stadium (aka pengemaskin-stadium) 😃

Knut Vi vant jo 6-1 der i 20/21. Men ellers er det er bane vi naturlig nok har slitt på historisk sett. Blir gjerne sånn borte mot de beste lagene.

Cuti Vi vant jo 6-1 der i 20/21

Den hadde jeg helt glemt blant alle sorgene der 😄

Fra pressekonferansen igår:

Mulig skade på Son - han vurderes nærmere kampen.

Om Son ikke kan spille er det ikke sikkert det svekker oss. Men kommer Werner inn er vi liker langt..

Om Son ikke er klar håper jeg vi flytter Brennan over på venstre, flytter Kulusevski opp på høyre og lar Sarr/Bissouma starte sentralt sammen m Bentancur og Maddison.
            Evt la Bergvall få en fri rolle på kanten ala den Eriksen hadde i sin prime hos oss (men tviler på at d skjer)

Hawk Det hadde vært noe om Ange gjorde det. Bergvall blir enorm om vi guider han riktig.

United på bortebane er ikke like skremmende som det en gang var.Jeg tror vi kan ta alle poengene her, men skal vel ikke grine om vi ender med et poeng.Taper vi derimot blir jeg veldig skuffet.

Etter tapet for Arsenal håpet jeg på tre seire (Coventry, Brentford og Qarabag) får få inn selvtillit i laget og det lykkes vi med.Laget bør ha en god tro på seg selv og ikke minst på laget.Det er ikke mange av våre spillere som er ute med skader, vi skal kunne stille med sterkt lag.

Ingen enkle kamper i PL, her må vi være på med en gang.Lykkes vi med presset vårt og ødelegger deres spillestil, vil United supporteren snu seg mot laget.Få det første målet og det blir murring på stadion.
              Vi må se opp for de raske vingene de har, overbevist at Ten Hag vil prøve å utnytte det.Alltid nervøs for slike ting når vi møter lag som har raske vinger.
              Forsvaret til United er ikke mye å rope hurra for, de gjør mye feil og det må vi utnytte maks.Sette sjansene våre og da kan vi fort score 3-4 mål her.

Vicario
              Porro-Romero-VDV-Udogie
              Bentancur
              Johnson-Kulusevski-Maddison-Son
              Solanke

Er Son ute så er jeg usikker på hva som er best.Vil helst beholde Johnson og Kulu der de er, men usikker på det er mulig.Vil ikke se Werner fra start, han svekker laget.

Hvem burde være kaptein i Sons fravær? Maddison, Romero eller Vic?

Normalt sett, borte på ot, byr det seg bakrom som passer werner fint å løpe i. Krysser fingrene for at han klarer å bidra med noe positivt i dag

Der forsvant en del av min optimisme om poeng, mulig det kun er meg, men Werner er ikke god nok for PL.
              Sterkt uenig med Ange her.
              Hadde vært mye bedre å brukt Kulu eller Johnson på venstre.Kunne også brukt Spence eller Moore.