De har Ødegaard og Saka som er bedre enn noe vi har, men ellers vil jeg si det er temmelig jevnt og heller vi som bør være bedre.
Arsenal er ikke rå i lufta slik de er satt opp, men vi vet at alle dødballer blir en krig mot Vicario. Og Havertz, Gabriel og Saliba er vel bedre på hodet enn noe vi har. Blir viktig at vi håndterer det godt samt at man fort kan bli påvirket av hvem som dømmer. Så kan man ikke gi bort frispark av typen Udogie gir bort mot Newcastle.
Ellers er det selvsagt kontringer som er det store problemet. Ødegaard og Saka har opplagt potensial til å virkelig straffe oss der.
Jeg tror vi skårer 2 eller flere mål. Så hvis vi klarer å holde de til maks ett mål på dødball eller kontring i mot er jeg rimelig sikker på at vi vinner.
Så er det synd at Ange vil fortsette med både Bissouma og Maddison. Ingen av de burde starte, mens begge kunne vært nyttige fra benken. Nå vil Bissouma fortsette å være rimelig ubrukelig defensivt i det han møter en av ligaens beste AMer - og Maddison vil fullstendig slukne etter rundt 60 min. Som enten fremtvinger et bytte vi ikke ønsker å gjøre eller sørger for at vi blir enda tynnere defensivt. Så får man håpe han har bidratt offensivt før den tid.