En kamp vi må vinne, tar vi ikke 3 poeng da tror jeg det er over.Brighton er i god form, dette blir en massiv test.Mye press på spillerene, men de har supportene fulle støtte.Her må bare lages en sinnssyk stemning.La runge over Tottenham Hotspur Stadion.
Jeg er drittlei at det er de samme spillerene vi ser hver eneste runde, ja mer eller mindre.De som ikke levere får starte kamp etter kamp.Det er ikke konsekvenser.
Jeg vil se et lag med spillere som gir 100%.Spillere som tro på at dette kan gå.Vi kan ikke bytte ut hele laget, men vi da greie å gjøre en eller to forandringer.
Vi har store talenter som det på tide å bruke.L.W.Barnet, Rio Kyerematen, James Roswell, Junai Byfield.
Gi dem sjansen og jeg kan garantere at at de løper for livet.Dette sjansen de venter på.
Vi trenger spillere som kan komme inn med selvtillit, spillere tør i vise seg frem, spillere med en annen holdning.Synes Barnet og Kyerematen høres spennende ut.
Tror også at Richarlison og Simons kan bli nøkkelspillere for oss.Richarlison sin verdifulle erfaring fra nedrykks og hans ståpåvilje kan redde oss.Han vet hva dette betyr.
Simons er den kreative midtbane spilleren vår.Han er den som sende vingen eller spissen gjennom.Han er den spilleren som gi den avgjørende pasningen.
Om det får spille er noe annet, men jeg mener de to må spille de restrende kampen fremover.
Få ut Muani, Gallagher og Bissouma.De bør ikke være i nærheten av benken en gang.Makan til skuffelser.Det er andre som skuffet også, men de 3 bør ikke være banen i de neste kampene.