Nok en tøff og hard kamp venter oss.Ser på Liverpool som favoritter her, de er ikke storform de heller, men de har en bedre stall enn oss.Det lukter et par Salah mål her.
Unnskyld, men vi grusom svake til tider.Alt ser usikkert ut.Vi har vel hatt 8 kamper til nå denne sesongen der vi ikke hatt møtt opp til kamp, der vi knapt skaper en halvsjanse.Det skal ikke skje, det skal faktisk være mulig.At det skjer i en kamp eller maks to kan skje, men så skal ryddes bort for godt.
Jeg er veldig usikker på hva som er vår beste X1.Vi har for mange spillere som like gode.Ingen som markere seg, mulig våre to midtstoppere skiller seg ut.
Brannfakkel:
Jeg begynner å bli lei Kudus.Han har sine øyeblikk.Han er god teknisk og sterk i kroppen.Men synes han er en stor egoist.
Jeg føler:
- Han går knapt på løp, løp bak forsvaren slik som BJ gjør.
- Han er altfor glad i ballen.Vil heller drible 3 stk enn å gå på løp.Ofte føler jeg han kunne spilt ballen til andre, men velger heller å drible en/to til.
- Mener å ha sett han dribler seg forbi for så gå tilbake og prøve gjøre det igjen.Han skal «alltid» drible en til.Elsker å prøve på det «umulige».
Jeg vil benke han til denne kampen.Orker ikke mer akkurat nå kjenner jeg.Den dagen han forstår at kan/skal spille ballen ifra seg til bedre plassert spillere kan han få sjansen igjen.Dette er et lagspill.
TF nå brenne det litt under beina dine.Du må greie få i gang et lag som skaper sjanser.Vi sliter stort med å skape sjanser.Dette hviler på TF sine skuldre.Spillere kan ta sin del, men TF må greier å sette sammen et lag som fungere mye bedre.8 kamper det vi rett å slett har vært forferdelige, det er ikke i nærheten av godt nok.
Vicario
Porro-Romero-VDV-Spence
Gray-Bergvall
Johnson-Simons-Odobert
Muani
Kudus ut.Johnson får sjansen, han er god til å komme seg inn boksen.Vår toppscorer sist sesong.
DM posisjonen er jeg veldig usikker på, synes både Bentancur og Palhinha har falt litt i det siste.
Muani må nå begynne å score mål.Skal ikke protestere om Tel starte her.