AZ Alkmaar mot Tottenham

Turnering: Europa League
Når: 6. mars 2025 kl 18:45
Stadion: AFAS Stadium
Dommer: Rade Obrenovic
Billetter: Billetter til AZ Alkmaar - Tottenham
TV: Kampen sendes på Viaplay og TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - Danso - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Johnson - Tel - Son

Innbyttere: Austin, Davies, Gray, Udogie, Bissouma, Sarr, Moore, Scarlett, Odobert
Skadet: Dragusin, Kulusevski, van de Ven, Solanke, Richarlison
Usikker: Davies, Romero, van de Ven, Solanke
Utilgjengelig: Kinsky, Werner, Forster, Reguilon

Motspiller å se opp for: Parrott (!!)
Forventet resultat: 1-1 (Johnson)

Arkiv med AZ Alkmaar mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Azalkmaar #AzalkmaarTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Hadde vært moro med følgende firer bak:

Udogie - Danso - Romero - Spence

Der er det mye fysikk og gode ballspillere.

Blir lett å undervurdere denne kampen. Vi må ha et ok utgangspunkt for ikke at det skal bli uhåndterbar hjemme.

Et lag vi allerede har slått en gang denne sesongen. Tenker det bør gå greit over to kamper.

Så får vi se om Ange er hakket vassere i Europa enn et par av sine forgjengere.

1 - 0 hjemme sist var ikke nok til å overbevise meg om at dette blir grei skuring - men intet hadde vært bedre 😃

CWaddle Hvis han slår oss ut må det være spikeren i kista for prosjekt Postecoglou.

Han er deres toppscorer og har et snitt på 0,5 mål per kamp i Eredivisie og 0,4 per kamp i EL denne sesongen. Dvs statistisk sett så scorer han ett mål over de to kampene mot oss.

Fornøyd med uavgjort. Normalt sett holder det med uavgjort borte men vi er Spurs og da er ingenting normalt så vi bør helst vinne med et par mål

Knut hm.. Solanke ser jeg kan være nyttig fra benken for både laget og sin egen del. De to andre er jeg mer skeptisk til

Morro med kamper som betyr mye. Får håpe vi biter bedre fra oss enn i de to siste cupkampene

Dette er jo omtrent så rotete som vi er blitt vant med nå