• Redigert

Tottenham mot Manchester City

Turnering: Premier League
Når: 26. februar 2025 kl 20:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Jarred Gillett
Billetter: Billetter til Tottenham - Manchester City
TV: Kampen sendes på Vsport PL2

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Gray - Danso - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Kulusevski - Tel - Son

Innbyttere: Kinsky, Davies, Udogie, Bissouma, Sarr, Moore, Scarlett, Johnson, Odobert, Werner
Skadet: Dragusin, van de Ven, Romero, Solanke, Richarlison
Usikker: Davies
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Marmoush
Forventet resultat: 2-1 (Johnson, Son)

Arkiv med Tottenham mot Manchester City-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Manchestercity #TottenhamManchestercity

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Manchester City er ikke sitt gamle jeg om dagene - men det betyr ikke at de er et dårlig lag. Samtidig har vi hatt et godt tak på dem i det siste. Vanskelig å spå utfallet på denne.

Så City mot Liverpool, ikke veldig mye å rope hurra for der (nå så ikke vi så bra ut mot Liverpool heller), så denne er "up for grabs". Utifra at formen vår virker å være bedre og sett utifra det jeg har sett av City, blir jeg litt skuffet om vi ikke sitter igjen med noe. Går for knepen seier 😊

De er et annet lag uten Haaland og Rodri. Håper begge fortsatt mangler mot oss.

Marmoush gjorde seg ikke akkurat bort mot Newcastle. Får håpe han har en dårlig kamp mot oss 🤞🏻

Knut livredd for han jeg også. For en skuddfot. Gir vi han for god tid, så får vi store problemer.
      Kjenner jeg er veldig usikker på den her kampen. Spiller vi med samme glød som i forrige kamp, så har vi en mulighet.

Cuti ikke glem Walker. Han har fungert som VdV for City i flere år. De har ingen som er i nærheten til å stoppe så mange overganger som han.

• Redigert

" We were hoping maybe Ben (Davies) would be ready for this game, he won’t make it, but we’ve a seven-day break (after City), so, he’ll miss out.”

Ange said Richarlison, Cristian Romero, Dominic Solanke and Micky van de Ven are 'all tracking really well' with an eye on our UEFA Europa League Round of 16, first leg at AZ Alkmaar (6 March) and Premier League clash against Bournemouth (9 March).

Ange Postecoglou has confirmed that Timo Werner is back to full fitness and is in contention to return to the squad for Wednesday's clash with Manchester City.

Knut Det var jammen bra. Har vore veldig viktig heile år. 😄

• Redigert

Hehe. Han var faktisk klar forrige helg også, i følge Ange - men Reguilon ble prioritert for plass på benken av defensive hensyn. Noe som forhåpentligvis indikerer at den godeste Timo er bak både Moore og Odobert (og Scarlett) i pecking order 🤞

Får håpe Tel eventuelt blir byttet ut tidligere i kveld, ihvertfall om han har en første omgang som mot Ipswich. Eventuelt få Son inn i midten? Dvs så sant det ikke er for å få plass til Werner...

Knut
            Uffameg. Trist det der... gjør det jo ikke så dårlig helt til han skal avslutte eller legge en avgjørende pasning 🥴 Nesten utrolig og imponerende at han gidder å prøve og ikke har gitt opp for lenge siden. Det skal han ha 😉

• Knut svarte på dette.
              • Redigert

CWaddle kombinasjonen Werner og Johnson er faktisk ikke dårlige sammen. Det vil si hvis Werner ikke trekker inn, men utfordrer/kommer forbi på utsiden og slår inn lavt.

Blir kanskje litt forutsigbart da...

Knut Reguilon ble prioritert for plass på benken av defensive hensyn.

Forstår jeg lite av 😅

Oi, Son på benken?

Spence hviles - han trenger det sikkert, men vet ikke om jeg liker det. Son hviles også. Den så jeg ikke komme!

Werner har dyttet Moore ut av benken 🙁

Vi har jo noen fine kort på benken ihvertfall!