Tottenham mot Ipswich

Turnering: Premier League
Når: 10. november 2024 kl 15:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Darren England
Billetter: Billetter til Tottenham - Ipswich
TV: Ikke kjent enda

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - Dragusin - Udogie
Kulusevski - Sarr - Bentancur
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Forster, Davies, Spence, Gray, Bissouma, Maddison, Lankshear

Skadet: van de Ven, Odobert, Richarlison, Moore, Werner
Usikker: Romero, Spence
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Delap
Forventet resultat: 3-2 (Johnson x 2, Son)

Arkiv med Tottenham mot Ipswich-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Ipswich #TottenhamIpswich

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Kan ikke på noen måte se at det ikke blir laget

Jeg går motstrøms, velger alltid klart tap i år.

Dette er jo en kamp vi SKAL vinne, så da blir det sikkert en skuffelse da.

Dette ser ut som en lett kamp, men de finnes ikke.
Ipswich har enda ikke vunnet en kamp i PL og de vil krige med alt de har for å få poeng.De på bånn i form tabellen og har tatt to poeng på bortebane.Har en målforskjell på 6:13
Ikke mye å skryte av med andre ord.

Vi har en haug med skader, det føles slikt.Trøtte spillere som har måtte spilt mer minutter enn planlagt.Noen på vei tilbake og det er alltid gode nyheter.
Vi ble til tider rundspilt av Galatasaray, men stilte med et kraftig svekket lag.Det som var positivt er at spillere kjempet hele veien og vi scoret to mål, kunne fort det tredje målet med Kulu.

Vicario
Gray-Romero-Dragusin-Udogie
Sarr-Bentancur
Johnson-Kulusevski-Son
Solanke

Maddison er ute, ikke god nok for tiden.Kan heller komme innpå slik han gjorde mot Villa.
Gray på backen, gi Porro litt hvile.Muligens komme innpå i andre omgang.
Dragusin får fortsette selv om han var til tider håpløs i midtuken.
Håper Romero er klar, holder en omgang.Hvis ikke blir det Davies eller Gray inn som midtstopper.

presley Enig i laget ditt; Porro burde etter min mening roteres litt nå, mye spilletid! Om Romero ikke er klar, håper jeg fortsatt Gray på høyre, og Davies inn som stopper. Kunne (ved en annen anledning) tenkt meg å sett hva Reguilon har å by på, Udogie burde også vært rotert av og til. Må være noe mer med Reguilon enn at han bare ikke er god nok.
    Håper også å få se Gray på midtbanen og Spence på høyre utover sesongen.
    Skulle vi lede komfortabelt, og helst at Solanke har fått målet sitt, vil jeg gjerne at Lankshear får god tid utover i kampen.

Sabla viktig med 3 poeng i dag. Da er vi med der oppe! Desto typisk om at vi skal leke den barmhjertige Samaritan og tråkke på ørten bananskall i dag...

Alle skal med👀
      Har troen på at vi tar seieren i dag. Hjemmebane skal hjelpe oss til tre nye poeng.
      Men vi har vel hatt noen tilbakeslag opp igjennom når vi har hatt muligheten til å posisjonere oss.
      Håper vi kan vise at vi er på rett vei og gruser Ipswich.

Enig med presley at lette kamper ikke finnes. Vi vinner ikke denne 100 av 100 ganger, men hjelpe meg for en nedtur det blir hvis vi ikke vinner.

Ipswich er dårlige og ganske ambisiøse på samme tid. Den slags lag slår vi normalt hjemme. Vi stiller også med et rimelig uthvilt lag. Største utfordringen kan fort bli midtforsvaret hvis Romero er ute. Da er vi dømt til å slippe til noen sjanser, men forhåpentligvis kan vi slippe inn 1-2 og allikevel vinne. Selv om Davies - Dragusin selvsagt ikke er så dårlig at det bare må bli mål i mot. Begge er nok bedre enn de stopperne Ipswich vil stille med.

Eddie Statistikken taler for det, Ipswich har ikke vunnet enda, så statistisk sett kommer de nærmere og nærmere sin første seier for hver kamp som går, noen må bare snart tape mot dem 🤔

Med Romero klar er det vel lenge siden laget har vært så enkelt å velge?

Synes Ange er litt treg med å droppe visse spillere, men han skal ha for å endelig ha gitt slipp på Bissouma og Maddison (så skal de selvsagt få muligheten til å spille seg inn igjen).

Vi stiller med sterkt lag, det ligger til rette for 3 poeng.

Lov å håpe på både bra spill og 3 poeng her