Tottenham mot Manchester City

Turnering: Ligacupen
Når: 30. oktober 2024 kl 21:15
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: ?
TV: Tottenham mot Manchester City sendes på V Sport 1

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Spence - Romero - van de Ven - Udogie
Kulusevski - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Werner

Innbyttere: Forster, Porro, Dragusin, Davies, Sarr, Bergvall, Richarlison, Moore, Lankshear

Skadet: Odobert, Son
Usikker:
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Haaland (alle)
Forventet resultat: 1-3 (Solanke)

Arkiv med Tottenham mot Manchester City-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Manchestercity #TottenhamManchestercity

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Sarr inn for Bissouma i denne virker vel rimelig klart, friskere bein i tillegg til bedre form. Udogie har spilt mye i det siste men det er vel tross alt det tryggeste.
Regner med at Ange prioriterer denne kampen høyt, spent på om han hadde den i bakhodet nå i helga. Solanke eller Richarlison på topp virker for meg litt som same same, ingen av de imponerer meg spesielt. Se på forskjellen på de kontra han spissen vi skal opp mot, Haaland. Håper Son er klar, tipper han blei spart i helga. For meg en Bentancur den beste midtbanespilleren vår men har ikke vært jevnt god siden før skadene. Ange famler med konstellasjonene på midtbanen og det skjønner jeg, synes ikke det gir seg selv. Werner, Kulusevski, Maddison, er soft hvis en skal parre de med en Bissouma helt ute av form eller en veik variant av Bentancur

Blir vel tilnærmet full pinne i denne kampen og mot Villa. Så mange bytter til neste EL-kamp tenker jeg.

City har allerede sagt at denne kampen gir de blanke i. Som gjør at fallhøyden blir rimelig høy. Spiller vi med tilnærmet a-lag hjemme mot reservelaget til City og taper blir det fort ganske "krise". På samme tid - slår vi City og evt. Villa så bygges optimismen opp igjen.

Personlig håper jeg egentlig Ange bytter en del (gjerne mer enn jeg har gjort). Bentancur bør kunne tåle onsdag og søndag. Så han bør spille begge. Sarr bør inn for Maddison. Ikke fordi Maddison er så dårlig. Det er han ikke, men la oss glemme tanken om at Maddison og Kulusevski skal spille fast som to "8'ere". De kan spille kamper der sammen, men ikke alltid - og i alle fall ikke fra start.

I angrep må man vurdere om Son kan starte både onsdag og søndag. Johnson ble fort veldig dødelig igjen, men fortjener ikke å bli satt ut heller.

Son - Solanke - Johnson
Sarr - Bentancur - Kulusevski
Udogie - VDV - Romero - Porro

Tror egentlig det er vårt beste lag nå. Så hvorfor ikke?

Schism Ange kommer ikke til å droppe Maddison i denne kampen, selv om han burde.

Beklager, klarer rett og slett ikke se at vi får noe ut av denne. City er på trofe-sanking, og er heller ikke "for gode/store" til å ta denne cupen seriøst.

Blir dog overlykkelig skulle vi vinne denne 😊 Etter min mening den viktigste kampen mot City denne sesongen!

Stiller vi med våre beste har vi en liten sjanse.

Ikke bra at Son er ute. Så hvor viktig han er mot WH.

Tviler på at man skal bruke Moore igjen. 3 kamper på 6 dager.

Schism Tvilsomt, er vel bedre at han evt kommer inn siste 20... Med Son, Odobert ute + mye kamper på Moore er vel veien desverre kort til Werner + Richarlisson og Brennan. Selv håper jeg at han tør prøve noe anna, f.eks Richarlison på kanten, evt gi Kulusevski en tur på høyrekanten igjen

Personlig håper jeg ikke vi flytter rundt på folk som faktisk fungerer.

Tipper det blir Werner - Solanke - Johnson på topp.

Så ville det vært rart om ikke Bentancur og Sarr starter.

Ange gikk ut og sa at han kanskje kom til å bruke Richarlison på kant

Har ikke vært særlig imponert av backene i det siste, men spenstig likevel å hvile dem mot City. Synes forøvrig det er merkelig at Reguilon er så langt unna laget at man heller kjører spillere ut av posisjon. Må være noe mer der enn at han bare er for dårlig.

Av det vi har å stille med, er ikke dette den verste midtbanen.

Kunne gjerne sett Richy på venstre istedenfor Werner, men kanskje det paradoksalt nok er mot City Werner skal eksplodere?