Crystal Palace mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 27. oktober 2024 kl 15:00
Stadion: London Stadium
Dommer: Darren Bond
Billetter: Billetter til Crystal Palace - Tottenham
TV: Crystal Palace mot Tottenham sendes på TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udogie
Kulusevski - Bissouma - Maddison
Johnson - Solanke - Moore

Innbyttere: Forster, Dragusin, Davies, Spence, Gray, Sarr, Bentancur, Richarlison, Odobert

Skadet: Son
Usikker:
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Eze
Forventet resultat: 1-2 (Solanke, Richarlison)

Arkiv med Crystal Palace mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Crystalpalace #CrystalpalaceTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Tipper dette blir en vanskelig kamp. Blir interessant å se hvem Ange velger på midten. Det vil være naturlig at Bissouma starter, men jeg er noe mer usikker på om Maddison er tiltenkt en rolle i startelleveren siden han startet i går. Kanskje Sarr får sjansen fra start?

Dersom Son er tilgjengelig blir det også spennende å se hvem som får plass på benken av Werner, Moore og Odobert, gitt Moore sin forestilling i går (og Werner sin "mangel på forestilling"). Dvs jeg forutsetter nesten at Werner ikke får plass - men det kan selvfølgelig være feil.

Werner spilte jo til tider veldig bra i går, men selvtilliten hans må jo være i fritt fall. Tenk så mye det hadde betydd for ham om han hadde scort, i stedet blir det en bredsidesentring inn til keeper.
Litt vondt å se på. Tror han hadde blomstret med et par scoringer innabords. Nå spørs det om løpet er kjørt.

rihno Enig, det gjorde skikkelig vondt å se han da han gikk av til pause i går, og skulle ønske ting var annerledes. Samtidig, så er han en lånespiller, så jeg er også enig i det @Kungreke skrev i går at vi har gitt han nok sjanser, spesielt siden han "står i veien" for Moore.

Hadde han dog vært VÅR spiller, så ville jeg støttet han litt sterkere, som jeg gjør med f.eks Richy og Davies.

Kan bli en ekkel kamp. Palace er vel i elendig form og har ikke vunnet på aldri så lenge. Vi vet hvordan det pleier å ende når Spurs står på andre banehalvdelen

Enig i at den er "ekkel" i den forstand at man føler man bør vinne. Samtidig møter jeg heller CP nå enn senere. Bare håpe at det ikke snur helt enda. Spiller for spiller er det CP-laget veldig spennende - mye bra. Det lille jeg har sett av de i år er de derimot elendige.

Alltid en fare for at dette blir et skikkelig "derby" hvor vi blir fanget i en eller annen form for entusiasme fra hjemmelaget. Hvis de føler de henger med i en kamp mot en rival når man sliter kan det føre til en form for "utløsning". Men normalt er det bare en fordel å møte et lag som sliter. Forventer seier her - selv om vi på ingen måte var så gode som resultatet tilsa mot WH.

Ganske sikker på at vi kommer til å gå ut og dominere fra start her. Så er det opp til oss å ikke gi Palace-fansen en grunn til å sprøyte energi inn i laget. Da kan alt snu på et blunk. Med Brighton friskt i minne håper jeg dette er noe som er blitt jobbet med, og at man er mee «proaktive» om varsellampene begynner å blinke.

Palace har noen spillere som kan få til mye på egen hånd, spesielt Eze, så med vår heng til å dominere kamper spillemessig for så å ''plutselig '' slippe inn mål deler jeg en viss bekymring.
      Nå påpekte jeg ved flere anledninger igår hvor svake jeg mente AZ var så skal virkelig ikke legge mye tyngde i det men det er snedig hvor trygg jeg allikevel kjente meg med de bakre 5 igår. Kan selvfølgelig være fordi konsekvensen av noen mål imot ville være marginal, men Davies og Dragusin spiller først og fremst forsvar. Kan si det samme om Forster helt der bak, de tar lavere risiko enn ''førsteoppstillinga'' og det en ser er mindre fres og fyrverkeri offensivt men kanskje noe tryggere bakover. Det er kalkulert fra Ange sin side og noe man kanskje må ta med i beregningen når en skal felle en dom over spillere som vdv/Romero/Udogie/Porro og til dels Vicario

Mabbutt Er liksom det, han har aldri levert noe som gjorde at noen ville hattt ham permanent i klubben. Det var den muligheten han ble gitt og han har skuslet den bort rett og slett. Blir vel noe intervjuer om mentale problemer og bla bla bla om to tre år, er visst blitt normen det nå. Ønsker ham hell og lykke til videre, burde dra til en enklere liga, skottland, belgia, nederland, portugal osv. Sveits, østerrike, frankrike

Krysser fingrene for Moore fra start da! Selv om det kan bli tøft fysisk for en 17-åring med to starter på så kort tid.

Dougie Selv om det kan bli tøft fysisk for en 17-åring med to starter på så kort tid.

Ville ha trodd det var verre for dem som er eldre. Tipper jeg hadde ca 12 timers restitusjonstid etter kamp i den alderen selv (men var jo et litt annet nivå da) 😃

Men ja, håper du har rett. Håper ikke det betyr Werner isteden.

Kan ikke se at det skal være noe problem for Moore å starte her.

Er vel det tryggeste? Så får Richarlison eller Odobert komme inn siste 30.

Håper virkelig ikke Kulusevski går på vingen og Johnson på motsatt side. Eller Werner.

Richarlison gikk jo ut med krampe etter 60 min spill så han virker ikke direkte matchfit. Werner funker jo det også, kommer noen gode innlegg og involveringer fra han innimellom. En gang må det vel løsne? Vil ikke ha Kulusevski på kant.

Jeg kan ikke se for meg at det er noe bedre å risikere Odobert eller Richarlison fra start.

Så tipper jeg det også blir vurdert litt ettersom hvordan folk føler seg. Men som sagt - jeg er ikke bekymret for at Moore skal for eksempel spille 60 min - og en av de to andre rundt 30.

Knut Ville ha trodd det var verre for dem som er eldre. Tipper jeg hadde ca 12 timers restitusjonstid etter kamp i den alderen selv (men var jo et litt annet nivå da) 😃

Selv rakk jeg en fest innimellom også. Skal vel ikke skryte av nivået jeg heller 😁 Men i tillegg måtte man på jobb/skole på manda'n også 😁

Palace er ikke i sin beste form.Har enda ikke vunnet en kamp denne sesongen (PL), Oliver Glasener har landet etter sist sesong.De har scoret minst av alle lagene, mateta som nesten banket dem inn på bestilling sist sesong har nå fått føle på den tøffe andre sesongen.Eze som er en veldig god spiller men har ingen målgivende til nå i PL.
          De har scoret kun 2 mål på 4 hjemmekamper og tatt to poeng.Det betyr selvsagt ikke at dette blir lett, City slo bunnlaget Wolves på overtid sist helg.

Vi er derimot er form.Vi ser sterke ut og som jeg har nevnt før, vi tatt nye steg under Ange.Vi spiller bedre, mer slik som Ange vil.
          Son er muligens ute, det er ikke bra.Vi har Moore og Odobert som kan spille.Werner er selvsagt en kandidat, men hans selvtillit er svak.Synes synd på han, han gjør sitt beste.Går på løp, kommer til målsjanser, men det vil seg ikke.Han bommer på hver eneste en, tviler sterkt på at han står igjen etter trening for bli en bedre avslutter.

Vi har en sterk midtbane nå, virker som alle er på lag.De forstår at de ikke kan spille hvert eneste minutt og akseptere det med å sitte på benken eller bli byttet ut tidlig i kamper.
          Føler meg ikke helt trygg på Udogie, han ser veldig trøtt ut til tider.Kan Spence få sjansen her?

Vil ha dette laget:
          Vicario
          Porro-Romero-VDV-Spence
          Sarr
          Johnson-Kulusevski-Maddison-Son
          Solanke

Er ikke Son klar så kan Moore få sjansen.Han er uredd og går på med full mot.Han gir seg ikke om han ikke skulle lykkes med en gang.Vi har et stort talent her.
          Spence inn, vil se han i denne kampen pga Udogie ser trøtt ut.Spence fikk nylig ny kontrakt, gi han sjansen.
          Sarr inn som DM, han har hatt en pause nå.Tror denne kampen passer han godt.

Æsj. Kjenner eg gleda meg til å sjå kamp i dag. Sjeldent et godt tegn.

Madball Det er så rart. Det kjennest verre ut jo bedre vi blir. I den forferdelege perioden vår på midt-90 til midt -20, kor vi var rett og slett forferdelege kjentest det ikkje slik. Da var man glad berre for å fks få sjå Ginola trylle med ball, Freund blø for drakta, Anderton i det heile tatt være i kamptroppen, og håpe på vi kunne kanskje vinne en kamp her og der.