Andreas Eg likar laget. Eg personleg føretrekk Sarr inni der for meir balanse på midtbana. Men artig og framoverlent.
Schism Ikke min favorittmidtbane heller, men er ikke slik at den kontinuerlig blir dominert av andre heller. Og Bissouma er ofte et større problem enn Maddison.
Madball Veldig spennende at Moore får sjansen. Er noe sunt over det å gi spreke prestasjoner videre tillit. Så kan det godt hende at oppgaven blir for stor og at Werner kommer inn etter 60 og scorer men det er jo vinn vinn
Kungreke Mangler litt edge i starten her. Håper det tar seg opp. Utfordrende solforhold for Vicario tror jeg.
John_chef Kungreke ser det tydelig når vi klarerer rundt egen boks. Tror dem blir lurt av sola litt, for pasningene går jo rett til motspiller
John_chef Dette er jo egentlig en kamp som burde passe oss. Cry er ikke kjent for å parkere bussen og ønsker å gå fremover. Det burde åpne for overganger
Madball Der kunne vi fort liggi under. Hadde vært misfornøyd hvis ikke vi hadde heada den inn. Markering i boks...