Tottenham mot Brentford

Turnering: Premier League
Når: 21. september 2024 kl 16:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: John Brooks
Billetter: Billetter til Tottenham - Brentford
TV: TV3+

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udogie
Sarr - Bissouma - Kulusevski
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Forster, Dragusin, Davies, Spence, Bentancur, Sarr, Maddison, Gray, Bergvall, Werner

Skadet: Odobert, Richarlison
Usikker: Werner, Bissouma
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Mbeumo
Forventet resultat: 2-1 (Son, Romero)

Arkiv med Tottenham mot Brentford-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Brentford #TottenhamBrentford

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Spår tap her. Vi skaper ingenting og er avhengige av individuelle prestasjoner fremfor lagspill for å score.

Jeg håper vi slipper å se samme vingene på nytt... enig i at Maddison har vært svak, men synes Brennan har vært enda svakere. Drømmer om at Bissouma blir bytta ut m Romero og at Dragusin går inn baki, men ikke VELDIG stor tro på at d skjer, iallefall ikke i denne kampen - litt mer reelt i en vanskelig bortekamp.

Så går for dette laget:

Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Udogie
Sarr - Bissouma - Maddison
Kulusevski - Solanke - Son

Det løsner i helga, mange store sjanserr og 3-1 seier - COYS

Ekstremt vanskelig å spå denne kampen.
Vi sliter med flyt og samhandling. Vi skal på død og liv spille oss ut bakfra, og det går så sakte at vi alltid spiller mot etablert forsvar. Det er tungt og vanskelig å bryte ned og man blir veldig sårbare for kontringer.
Jeg ønsker at vi kan være mer direkte, begge målene i midtuka kommer fra direkte spill fra egen banehalvdel.
Ønsker å se mer av dette, og mindre av vinger som sparker ballen i første forsvarer.

når Ange var klar for oss viste jeg lite om han (som folk fest), så måtte sjekke litt og så et klipp fra en trening fra Celtic tiden. Der spilte en spiller en støttepasning når d var muligheter for å spille den framover - da klikka Ange på sidelinja: "den ballen SKAL framover"... Det var jo sånn vi spilte på denne tiden i fjor au, beholdt ballen i laget, men spilte på marginer framover og skapte ekstremt mange sjanser. For hver mnd som har gått har vi tatt mindre og mindre sjanser --> flere og flere støttepasninger som jeg trodde Ange hata så lenge de ikke er nødvendige!

Håper Ange klarer å snu treden litt allerede i helga og at d bygger på seg... De off spillerne må tørre å gå av en spiller og alle spillerne våre (med unntak av helt bakerst) må tørre å ta sjansen på å spille ballen tidlig i lengderetning - COYS

Hawk Tenker mer og mer på hva Conte og Jose sa. Nice guys og no pressure. Virker som de typene har manifestert seg videre i en del nye signeringer. Vi har ingen hard men, dvs. Ingen smarte hard men, bare smilegutter, hyggeligkarer og idioter som får overtenning men ikke egentlig dominerer ellers (Biss, Romero osv.). Når Maddison står og smiler og klemmer på Arteta etter tap hjemme mot arsenal er jeg rimelig klar for å benke og selge. Ikke det vi trenger og han tilfører oss llite på banen.

Fra pressekonferansen:

There was positive news however as Yves Bissouma has trained with the team today (Friday 20 September) while Timo Werner has also recovered well after being forced off against Coventry - the duo could both be available for selection for the game with the Bees.

An update was also provided on Richarlison. The forward featured in our first two outings of the season but has since been unavailable through injury. The Brazilian is still yet to train with the team and so Ange does not expect him to feature for us for the next period.

Nesten så det lukter som at det er noe psykisk med Rich igjen. I så fall veldig synd.

En hjemmekamp vi må vinne om ikke avstanden til topp 6 ikke skal bli for stor.Vi har spilt bra, men ikke scoret som alle vet, men jeg tror det løsner nå.Vi trenger selvtillit inn i laget og det gjøres med å vinne kamper.

Tror vi får ser et lag som er tent og virkelig kjører over Brentford.Tror vingene våre kommer til gjøre en god kamp.Vi må holde høyt tempo og spillere må bevege seg, gå løp hele veien.Skape ubalanse hos Brentford.

Vil se dette laget:
    Vicario
    Porro-Dragusin-VDV-Udogie
    Kulu-Gray
    Johnson-Maddison-Son
    Solanke

Dragusin fra start, selv om han startet cup kampen.Romero er veldig god, men plutselig zoomer han ut og glemmer jobben sin.Dette er også med å gi beskjed at han er ikke bankers på laget.
    Vil se Gray som DM, Kan Kulu passe inne sammen med Gray? Gjør det for å skape en sterkere midtbane, Kulu er sterk kroppen, kan ta ballen med seg fremover, bli en slags Dembele.Det blir nok Sarr som starter, usikker hvem som blir hans makker.Bissouma er vel fortsatt ute.
    Midtbanen blir den samme, håper virkelig Son hever seg.Vi trenger Son i form.Han må tørre å utfordre, mistet litt fart med årene, men han er ingen sinke og fortsatt veldig god teknisk.
    Solanke må spille, vi må få han i gang.

Tror vel mest på laget til Hawk, med Benta i stedet for Biss. Ligger litt i kortene, synes jeg, ut fra startoppstillingen mot Coventry.

Ikke veldig stor tro i dag. Frykter at Brentford kommer seg under huden på oss igjen. Tipper de lar oss trille ball.

Ønsker at Spence får sjansen for Porro, da Porro har bidratt mindre offensivt og er bortimot fraværende defensivt, kanskje Spence er bedre defensivt? Porro kan heller komme motivert inn mot trøtte bein.

Kulusevski og Johnson for øyeblikket våre beste skadefrie kort offensivt, så de bør iallfall starte, selvom jeg foretrekker Johnson som supersub. Ellers er det ganske ett fett hvem som starter. Kanskje flere minutter for Werner? Han er ikke så dårlig som han viste mot Coventry, men tydelig svært rusten.

Edit: Kanskje vi burde prøvd Maddison i en litt mindre sentral rolle, f.eks på kant? Hadde også vært interessant å testet Werner som spiss...

Bør være klink hjemmeseier. 10 av 10 ganger. Ikke sånn at jeg alltid mener vi bør slå de men sett i den konteksten vi er nå med bort-pissa poeng i seriestarten og tap mot erkerival arse så må reaksjonen komme. Ferdig snakka.

Dessverre er Brentford ganske gode. Det sagt er timingen god. De har flere av sine beste ute med skader.

Mulig det kan bli som Everton at vi plutselig setter noen mål, men det er ikke det mest sannsynlige her. Det mest sannsynlige er at Brentford forsvarer seg veldig bra. Og at vi må vise mer gjennomføringskraft enn tidligere i sesongen for å skåre. Jeg tror vi vinner, men det vil overraske meg stort hvis det blir med mer enn ett mål. Og skulle vi starte nervøst. Slite med å få opp tempo osv kan det fort bli buing. Kan også bli fryktelig kaotisk skulle vi lede med ett på slutten.

Gleder meg i den forstand at man kanskje kan få noen svar på hvordan gruppa takler denne litt rotete perioden. Er det noen som hever seg i motgang? Mot Coventry og Arsenal var det Kulusevski av alle. Kan han fortsette? Slår noen følge?

Vi har ikke veldig god statistikk mot brentford, en seier, et tap og tre uavgjort på fem siste.

Spennende lag 😅

Litt merkelig, men nå får man vel se om folk hever seg eller ikke.

Johnson burde startet på benken. Bergavall burde startet i stedet imo .