Eintracht Frankfurt mot Tottenham

Turnering: Europa League
Når: 17. april 2025 kl 21:00
Stadion: Deutsche Bank Park
Dommer: TBD
Billetter: Billetter til Eintracht Frankfurt - Tottenham
TV: Kampen sendes på V Sport 2

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Spence
Kulusevski - Bentancur - Bergvall
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Gray, Udogie, Davies, Bissouma, Sarr, Moore, Maddison, Richarlison, Odobert, Tel
Skadet: Dragusin, Danso
Usikker: Danso
Utilgjengelig: Kinsky, Werner, Forster, Reguilon

Motspiller å se opp for: Ekitike
Forventet resultat: 1-2 (Romero, Bergvall)

Arkiv med Tottenham mot Eintracht Frankfurt-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Eintrachtfrankfurt #EintrachtfrankfurtTottenham

Hvordan ender kampen? (ordinær tid)

Denne avstemningen er avsluttet.

Knut Forhåpentligvis vinner vi denne. Gjør vi ikke det mener jeg Mason eller noen andre bør få lede laget ut sesongen.

Jeg er faktisk litt usikker på om Spence får starte i og med at han spilte hele i går. Mulig planen er å starte Udogie?

Hadde vært helt perfekt om høyreback Spence hadde vært best på høyrebacken 😉 Men, assa, det kan han bli igjen 😁

Captain Heung-min Son has not travelled to Germany...

Postecoglou said: "Sonny didn't travel and he's the only one who hasn't travelled. He's been struggling with his foot for a couple of weeks now and has been in pain."

[AlasdairGold]

Cuti Første gang på over et halvår at vi kan starte med toppet lag?

Den gang ei.

Ikke mindre viktig å gå videre nå som arse er i semifinalen i CL🤣

Liten tro som vanlig i det siste.Ser virkelig ikke hvordan vi skal greie å gå videre med slik vi spiller for tiden.Slipper inn bøttevis med mål hele veien, vi greier ikke holde nullen.
      En manager som har null ideer, han ingen plan b.Har ikke de evnene som kreves på dette nivået.Helt ærlig så tror jeg Ange har mistet garderoben.

For guds skyld det hadde vært kjekt om jeg tok feil og vi kom semifinalen.Vi kan få noe å juble over.
      Det selvsagt mulig å gå videre, men vi må opp mange hakk.Være effektive og ikke minst stramme kraftig inn det defensive.

Vicario
      Porro-Romero-VDV-Spence
      Gray-Bergvall
      Johnson-Maddison-Kulusevski
      Solanke

Jeg håper og tror spillerne bretter opp ermene i kveld. Ellers er jo sesongen over... Den som lever får se, det som er helt sikkert er at dette IKKE blir lett!

Ohh dette er en viktig kamp. Tenker ikke på framtiden til Ange, men for klubben. Vi trenger å vinne denne cupen for å være med i det gode selskap,samt ha mulighet til å få inn de beste spillerne som er mulig.

Hadde vært moro å fått ett bra resultat i kveld og fått en semifinale mot Lazio i neste..😂

Hvis det er slik at Ange har mistet garderoben, håper jeg gutta gjør som Harry Redknapp alltid formante, gå ut og spill for fansen på tribunen!
        Husker jeg leste at taktikk tavla aldri ble brukt under denne tid.
        Tror vi enten får se et lag hvor alle kjemper for hverandre eller så tryner vi skikkelig ut av dette i "første sving"....
        COYS!!

Castles: Postecoglou Disconnect from Tottenham Players. Bizarre antics in the build-up to Frankfurt.

While speaking on 'The Transfers Podcast', Castles revealed that he had been told about some strange behaviour from the Tottenham boss ahead of the crunch clash with Frankfurt on Thursday night.

“Just last night, I’m told, Postecoglou left training before his players had showered, returned immediately to the team hotel, ate dinner on his own, went up to his room before the players had to return to the hotel to eat.

“So look those little bits and pieces tell you, there seems to be a disconnect between Postecoglou and the players, and I think we see some of that in the way the team is playing.”

Om dette stemmer er det meget spesielt foran den viktigste kampen i sesongen så langt..

Eddie vanskelig å tolke. Synes ikke det er spesielt kritikkverdig av Ange.

Nei mulig ikke kritikkverdig, men fette rart er det.. og trolig ikke særlig vanlig vil jeg tro..

Cuti i form kunne selvfølgelig Sonny spilt en viktig rolle men akkurat nå er jeg usikker