Tottenham mot Eintracht Frankfurt

Turnering: Europa League
Når: 10. april 2025 kl 21:00
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: TBD
Billetter: Billetter til Tottenham - Eintracht Frankfurt
TV: Kampen sendes på Vsport 2

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Austin, Gray, Udogie, Davies, Bissouma, Sarr, Moore, Richarlison, Odobert, Tel
Skadet: Dragusin, Danso, Kulusevski
Usikker: Danso, Kulusevski
Utilgjengelig: Kinsky, Werner, Forster, Reguilon

Motspiller å se opp for: Ekitike
Forventet resultat: 2-1 (Johnson, Bergvall)

Arkiv med Tottenham mot Eintracht Frankfurt-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Eintrachtfrankfurt #TottenhamEintrachtfrankfurt

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Det store spørsmålet i denne kampen er om vi stiller ordentlig opp - eller om vi får se en "halvmotivert" gjeng. Det er rimelig sikkert i mitt hode at vi i vår nåværende form/tilstand ikke kommer til å valse over Eintracht, men vi kan ha en sjanse over to kamper om innsatsen og konsentrasjonen er der hele veien. Et avansement til neste runde forutsetter mer eller mindre helt sikkert seier på torsdag, og jeg krysser fingrene for seier med god margin🤞🏻

Kjenner ikke Eintracht Frankfurt veldig godt, men om ikke annet positivt for oss at Marmoush er solgt.

Håper kulusevski nærmer seg nå. Skal ikke klage på skadene dog, lenge siden det har sett så friskt ut. Vet ikke hvordan de spiller. Forhåpentligvis legger de seg ikke bakpå , da har vi en tendens til å slite. Spesielt hvis de skulle få en scoring. Mål må vi ihvertfall ha, nullen virker utopisk om dagen.
    Håper selvfølgelig på en seier, gjerne et par mål opp men realistisk ønsker jeg ihvertfall at kampen om avansement lever når vi møter de på bortebane neste uke.

Knut Hvis det vi leverer mot Eintracht er på samme nivå som denne helgens kamp mot soton så er vi på godt norsk "fucked".

Forhåpentligvis var innsatsen i andre omgang igår etter instruks om å spare krefter. Hvis det mot formodning ikke var det er det grunn til å være svært bekymret.

Dejan Kulusevski and Kevin Danso are set to return from their injuries by Spurs second leg Europa League quarter final against Frankfurt

🤞🏻🤞🏻

Her er vi nok engang nødt til å ta oss selv i skjortekragen og vise "tyskerne" hvem som er den beste ligaen i Europa. Taper vi hjemme er vi ferdig for sesongen.
    Blir spennende å se om VDV får starte. Håper det!
    Artig med Bergvall som har tatt oss med storm og gjør at jeg ihvertfall ikke tenker på at vi gikk glipp av Martin fra Drammen( vi hadde jo et godt forhold til RM). Med alle de unge talentene vi har så blir vi å regne med fremover. De må bare få tilliten fra manageren...

På søndag håpet jeg vi skulle gønne på i 2.omg og spille på oss litt selvtillit. Det gjorde vi ikke men tok i stedet foten av gasspedalen og skapte spenning mot slutten i en kamp hjemme mot ligaens klart svakeste lag. Kan ikke helt skjønne logikken. Mer en fire døgn mellom kampene, vi har nettopp hatt en lang pause og nærmer oss skadefri tropp.

Om vi skulle vinne 3-1 eller sågar 3-0 på torsdag, tror jeg gitt vår mentale tilstand at vi ikke har mer enn 50% sjanse for avansement.

Hvile oss til torsdag, jeg må nesten le.

Dette blir en svært spennende kamp...vi er nødt til å ta oss sammen nå og sette skapet på plass. Vi har en fair sjanse til å gå til finalen, men vi er nødt til å være på!

Satser på 3-0 seier i dag, at det løsner og at Ange-sangen atter runger over stadion!

Come on YOU Spurs!!

Eddie Eddie, du må våkne! 😁

Laget ser bra ut i dag. Noen som sikkert er litt rustne, men tror det blir jevnt. Blir meget overrasket om innsatsen er dårlig i dag. Det er tross alt CL muligheter vi snakker om!

Håper stemningen på tribunen gjenspeiler hvor viktig denne kampen er. Forventer full trøkk!

Enig i at god innsats er å forvente i dag, og det tror jeg også vi får se. Problemet vårt er at det aldri har løsnet for oss rent spillemessig. Det lugger i store perioder hver kamp og så er vi fortsatt hjemsøkt av personlige feil og vurderinger som gjør at alle lag skaper store sjanser på oss. Kan ikke se noe tegn på at det plutselig skal løsne heller. Ingen nøkkelspillere i form og vi spiller i tillegg gørrkjedelig fotball. Ikke bare de siste ukene men mange mnd tilbake. Om vi skulle avansere venter antakelig B/G i semi. Har nettopp sett kampen deres og vil mene de er et bedre lag enn oss og har tro på det de holder på med.

Ble veldig negativt dette, men sånn føles det nå. Er det noen som kan korrigere meg og komme med noen lyspunkter eller grunn til håp som jeg ikke ser?

Osvaldo Ingen nøkkelspillere i form

Johnson er noenlunde i form vil jeg påstå 🤷