Chelsea mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 3. april 2025 kl 21:00
Stadion: Stamford Bridge
Dommer: Craig Pawson
Billetter: Billetter til Chelsea - Tottenham
TV: Kampen sendes på V Sport Premier League

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Odobert - Solanke - Son

Innbyttere: Kinsky, Gray, Udogie, Bissouma, Sarr, Moore, Scarlett, Johnson, Werner, Tel
Skadet: Dragusin, Danso, Kulusevski
Usikker: Richarlison
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Palmer
Forventet resultat: 3-1 (Son)

Arkiv med Chelsea mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Chelsea #ChelseaTottenham

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Tradisjon tro sliter vi veldig på Stamford Bridge. Jeg tror ikke dette blir noe unntak dessverre.

Hva angår skader er det vanskelig å si om det har vært noen utvikling ift de fire vi hadde ute før landslagspausen. Vi får nok en oppdatering en av de nærmeste dagene. En kan jo håpe på at Deki ikke er så langt unna.

210% sikkert at vi taper denne.

Jaja. Tøff kamp mot tøff motstander. Viktigst for oss er da at en konfirmant på midtbanen er den som, som vanlig, må gå foran, ta tak og blø for drakta. Vår eneste i den posisjonen som kan gjøre dette, samtidig som han har litt annet ved seg enn bare å blø.
    Bentancur kan nok, men blør ikke nok. Sarr kan også kanskje, men blør ofte feil. Madison blør ikke men kan jo på sitt beste slippe å blø. Nei! Opp til konfirmanten det her 💪Har faktisk litt trua, men det blir vanskelig.

Knut En kan jo håpe på at Deki ikke er så langt unna.

Nærmer seg jo, men...

Hvis Kulu blir klar er det fort første kampen vi har alle våre beste tilgjengelige på mange mange måneder 🤞🤞

Det later til å være noe rart med X.com embedding i dag 🙁

-

Ihvertfall dette ene innlegget som viser Deki uten støvelen 😀

De andre lagene rund oss på tabellen i "bunnstriden" tapte heldigvis igår. Og man kan også krysse fingrene for at Everton ikke får med seg noe på Anfield i kveld heller. Hvis så taper vi ihvertfall ikke terreng i forhold til de andre etter morgendagens kamp 🙂

Seint ute med pressekonferanse før denne kampen? Klarer ikke å finne noe.

• Knut svarte på dette.

Hada den skjer vel en gang i ettermiddag / ca nå? Er bare når det er helgekamper (søndagskamper) de kjører litt mer tid i forveien tror jeg.

Knut
        Mye mulig. Kjenner at det er lenge siden kamp nå, noe som sikkert gjør meg urimelig utolmodig. Disse landslagspausene gir meg abstinenser!😆

Hopper glatt over denne. Vi har allerede tapt.

• Knut svarte på dette.

Kungreke ikke uenig i at det blir svært vanskelig å få med seg poeng her. Det store spørsmålet i mitt hode er i hvilken grad vi stiller opp til kamp... og får vi evt se Romero og vdV sammen i forsvar?

Knut spillerne stiller jo ikke opp så hvorfor skal jeg? De får være fornøyd med at jeg kommer til helga og gauler fra tribunene 😂

Kevin [Danso] and Deki are working hard still, they’re probably a couple of weeks away, but both are progressing well.

Richy’s training with the group, again, it's about when we reintroduce him to the matchday squad, but he's training with the main training group, which is positive.

Føles som en evighet siden forrige kamp, og at vi mest sannsynlig skal helle salt i et fortsatt åpent sår i morgen. Frykter en ny ydmykelse dessverre. Nå har vi ikke lenger en skadeliste å skylde på. Jeg håper bare vi kan se antydning til fremgang i hvordan laget fremstår. Se på ManU som spilte i går. De har vært like rævva som oss men viser oppofrelse i 90 min og får et hederlig tap mot et vanskelig hjemmelag. Fansen støtter manageren og laget gjennom 90 min. Faktisk litt imponerende. Er det noen hos oss som fortsatt støtter Ange? Ikke mange, vil jeg tro.

Jeg har dessverre nå en ca 100 dagers markering av Ange out. Fikk nok ved juletider. Ser ikke antydning til at det vi prøver på kan bli til noe. Kontinuitetsbærere svikter. Son og Maddison er ikke gode nok for laget. Resten på midten viser ikke nok. Kun et lyspunkt i Bergvall, men det blir liksom ikke nok.

Jævla kjedelig å sitte her nesten uten håp og tru!

Kan vi begynne å linke Maresca til Tottenhamjobben?
            Virker som alle som nevnes gjør det skrekkelig etterpå.....