Wolves mot Tottenham

Turnering: Premier League
Når: 13. april 2025 kl 15:00
Stadion: Molineux
Dommer: Anthony Taylor
Billetter: Billetter til Wolves - Tottenham
TV: Kampen sendes på V Sport Premier League 2

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Vicario
Porro - Romero - van de Ven - Spence
Bergvall - Bentancur - Maddison
Johnson - Solanke - Son

Innbyttere: Kinsky, Gray, Udogie, Davies, Bissouma, Sarr, Moore, Richarlison, Odobert, Tel
Skadet: Dragusin, Danso, Kulusevski
Usikker: Danso, Kulusevski
Utilgjengelig:

Motspiller å se opp for: Cunha
Forventet resultat: 1-2 (Johnson, Bergvall)

Arkiv med Wolves mot Tottenham-kamper

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/d/495-tabellkonkurranse-20242025

#Tottenham #Wolves #Wolverhampton #TottenhamWolves #TottenhamWolverhampton

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Dette blir nok en tøff kamp.

Jeg tror Ange endrer litt mer på laget for å ha enda friskere bein til torsdag -mitt tips er at en ving og en midtbanespiller au byttes ut til Wolveskampen. Selv kunne jeg godt latt Solanke au hvilke i 65min på søndag... Denne kampen betyr ekstremt lite kontra neste Frankfurt kamp - COYS

ja, denne sesongen er bare trist, klarer ikke å engasjere meg i PL kampene som gjenstår, dessverre .

Bale Eg kjennte i dei 10 gode minutta våre i går at det tennte seg en liten gnist i hjarterota. Det ligg langt inne. Men det skal være mulig å tenne gnista igjen. Men om det er muleg denne sesongen er vel neppe sansynleg.

Det er vrient å engasjere seg for PL nå, ja. Jeg forventer at torsdagen hensyntas maksimalt i denne kampen. VDV vil jeg ikke se på bana.

Ginola14 enig. Vdv kan sitte på tribunen. Samtidig er det en god mulighet for spillere som har spilt lite in det siste. Latt Gray og Bissouma spille på midtbanen sammen feks. Richarlison kan få en start osv

Tror det blir tap her, Ange hviler mest mulig spillere til Torsdag.
      Wolves er nok mer eller mindre sikret plass i PL neste sesong.Det er vel 12 poeng ned til Ipswich.De har hjemmebane og vil nok litt mer enn oss her.Jeg har null tro på Ange, det betyr store rom over hele forsvarlinja.
      Wolves er ikke det beste laget, men det er ikke et dårlig lag.På de siste fire kampene har de vunnet tre og en uavgjort.

Tror laget blir noe sånt.
      Kinsky
      Spence-Gray-Davies-Udogie
      Bissouma-Sarr-Maddison
      Tel-Richarlison-Moore

Strand Larsen kommer til å putte og vi taper.
      Sesongen er over på torsdag.

Ange OUT

Eddie Eg tippar vi vinner allt no når endelig skadekrisa vår er over. Vi vinner PL, EL og FA cup.

Mange bytter siden sist kamp.
        Blir tap i dag.

Ange OUT

Helt riktig lag ift hva som skjer senere i uka.

Kunne kanskje hvilt Solanke og gitt Richarlison en omgang? Dvs man kan fremdeles gjøre det da - men vi trenger antakelig energien til Solanke på torsdag, så fint om han ikke brenner av alt kruttet i dag.

Knut
          Jo, den ser jeg. Kanskje Ricky ser bedre ut hvis helklar 😊

Sephiroth la jeg ikke merke til engang. Får håpe det ihvertfall ikke er snakk om noen skade.

Knut står på hjemmesiden en knock i foten så sikkert ikke noe alvorlig