Bare Ä se pÄ billettprisene sÄ ser man at vi drar inn veldig mye mer pÄ hjemmekampene.
I fjor tjente Liverpool mest av alle lag i CL. USD91m (det er vel bare prispenger og ikke da tatt med inntekten fra hjemmekampene). Vi tjente vel noen fÄ glansbilder pÄ Conference.
Vi rakk ikke Ä bruke nye WHL lenge fÞr Covid, men som Deloitte viser var vi EUR25m hÞyere enn Liverpool fÞr Covid stoppet alt av inntekter. Jeg vet ikke hva det gapet blir i 2022-2023, men nÄr vi ca. like langt i cuper/CL forventer jeg at det gapet utvider seg ganske betydelig.
2022-2023 blir et veldig interessant Är med tanke pÄ inntekter. Vi har egentlig ganske gode muligheter til Ä gÄ lengre enn Liverpool basert pÄ trekningen (de tjente vel litt mer enn oss i gruppa pga flere poeng riktignok).
City sitt resultat er selvsagt bare humbug. Min referanse til City var ment mer for omdÞmmet de har fÄtt og at det faktisk allerede nÄ har begynt Ä tiltrekke seg fans globalt. De har i fÞlge Deloitte allerede flere fÞlgere pÄ Facebook enn Liverpool.