Som du sier - veldig uforutsigbart.
Jeg tror vi har en god sjanse. Vi har egentlig en ganske bra stamme. Son og Lloris er vel de to eneste som ikke holder i fem år til. Kane tror jeg kan holde i fem. Selv om han ikke vil være vår beste spiller i de neste fem totalt sett.
Newcastle har en utrolig flyt akkurat nå. De trenger at noen virkelig tar steget opp. Bruno, Saint, kanskje folk som Isak, Botman etc kan bli stjerner. Bruno er veldig nære allerede. Så kommer det an på hvor mye de klarer å lure FFP.
Chelsea har mye gammelt. Litt overraskende at de plutselig sliter så mye. Vet ikke hvor mye det har å si for neste fem, men de mister snart Silva, Azpilicueta, Kante, Aubameyang. Jorginho og Koulibaly har nok også fort spilt sin beste fotball.
Arsenal er det laget med den unge stammen. Saliba kan fort være den neste forsvarsstjerna i PL. Ødegaard begynner å bli virkelig god. Vanskelig å si om de nå overpresterer litt og det faller sammen eller ikke.
Tottenham
Newcastle
Arsenal
Chelsea
Min spådom, men kan vel omtrent like gjerne bli den lista opp ned.
Jeg tror det hovedsakelig blir slik fordi vi og Newcastle vil bruke mye penger. Chelsea har nettopp brukt veldig mye uten spesielt god verdi. Det vil henge i. Arsenal holdt ikke ut i fjor. Satser på at de overpresterer litt nå. Men også en fare for at Arsenal har noe stort på gang. Spesielt hvis Saliba blir så god som jeg frykter. Har man et bra lag med en van Dijk-type der bak så er man i toppen. Vi må bare krysse fingrene for at Romero kommer seg tilbake.