Blir vel fort off-topic dette. Argumentet er at vi "alltid" har vært en storklubb som underpresterer. Jeg vil i beste fall si det er delvis riktig.
Vi vant ligaen i 50-51, men vi spilte faktisk i divisjonen under i 49-50. Og da hadde vi ikke vært i øverste divisjon siden 34-35 da vi rykket ned. Vi vant ligaen i 50-51 og endte som nr. 2 i 51-52. Så var vi et bunnlag igjen hvor vi endte opp som nr. 10, 16,16 og 18. Fra 56 til 71 var vi jevnt over gode. Det er vår gullalder. Ett ligagull, en andreplass og fem tredjeplasser. Også flere cuper.
Siden 71 har vi tre tredjeplasser før ENIC og et nedrykk (samt noen cuper). Siden ENIC har vi to tredjeplasser og en andreplass. Samt en cup.
Så bortsett fra 56-71 og ligatittelen i 50-51 har vi gjort det bedre enn noen annen tid i ligaen. Fra 04 til nå har vi ett år på nedre halvdel (07-08 - da vi merkelig nok vant en cup - sier litt om hvor tilfeldig cuper kan være). Det er 17 av 18 år på øvre halvdel og de fleste av de årene snakker vi topp 6. Selv fra 56 til 71 som er den beste perioden vi har hatt hadde vi to år på nedre halvdel.
Jeg er enig i at det nok var et uforløst potensial i Tottenham før ENIC. London og en overraskende stor fanbase var der alltid, men synes fortsatt ENIC har gjort en veldig god jobb. Jeg kan se hvordan noen kan mene at det ikke har vært strålende, men for meg er det et spørsmål om de har gjort en strålende eller veldig god jobb.