Er vel hele poenget med Paratici og vår struktur.

Får vel heller håpe at vi ikke gjør noe så du slipper Conte?

Det beste hadde selvsagt vært å fjerne Conte nå. Men han blir nok til sommeren dessverre.

Vi kan uansett ikke gi opp sesongen riktig enda. Fullt mulig å vinne f.eks FA-cupen nå som noen av de store er ute. Selv med Conte.

Tenker det er litt tidlig å avskrive topp 4 denne sesongen også. 5 poeng opp til både newc og utd, 3-5 plassen kan byttes på mange ganger innen slutten av mai. Tøft, ja. Umulig, overhodet ikke.

Får vi litt orden på det defensive, samt at vi er på banen bortimot 90min fremover er det faktisk nesten sannsynlig vi vil avansere fra nåværende posisjon. Mildt sagt mye å gå på der. Skåre mål gjør vi uansett.

Jeg tror det som får det til å se ekstra håpløst ut akkurat nå er kampprogrammet neste tre. City x2 med en tøff bortekamp mot Fulham imellom. Kan fort stå igjen med 0-3 poeng etter den rekka, og da vil det åpenbart se betraktelig verre ut.

Så hvis Conte skal hente feem et eller annet må det nesten være nå (og selv da er man selvsagt ikke garantert noe som helst mot City).

Jepp. Derfor vi trenger to nye «Kulu/Benta» nå så fort som mulig, så kan vi kanskje kjempe om både FA og 4. plassen selv med Conte.

Å kvitte seg med Conte nå gir kun mening dersom Levy faktisk ikke har tenkt å backe ham, da er det bare å få inn en "jobb med det du har"-manager, Sean Dyche eller noe slikt.

Det gir jo mening hvis Levy ønsker at vi skal spille fotball på en annen måte, med andre resultater, enn det vi gjør og har gjort en stund.

Ingen grunn til å hente inn Dyche når Poch og Tuchel står klare.

Cuti
    Hvorfor skulle Levy ønske en annen fotball? Han visste hva vi fikk da Conte blei ansatt.

ToreG Aldri godt å si med Levy 😉 Vi snakker om mannen som ga Mourinho sparken 5 dager før en cupfinale, og Poch få måneder etter CL-finalen.

Det skal bli interessant å se hvordan klubben responderer på spørsmålene til THST etter at overgangsvinduet har stengt.

Cuti
        Jeg mener ikke at han ikke risikerer å få fyken, som alle andre, om resultatene uteblir. Men ikke pga hva slags fotball han står for, der opplever jeg han som en av de minst pragmatiske i sirkuset. Conte er Conte 😊

Selv om vi skulle havne på 10 plass mener jeg det er feil å sparke Conte MED MINDRE Levy faktisk ikke har tenkt å backe ham. Da er det bare å sparke om fem minutter. Top klasse managere skifter ikke på filosofien sin, de bytter ut spillerne. Det var det Klopp gjorde, han fikk god tid. Poch byttet ut enormt mange spillere, husk det. Dette er kun to eksempler, det finnes uendelig mange flere. Det eneste som får en manager til å endre på sin filosofi er hvis landskapet krever det, hvis motstanden spiller på en sånn måte at filosofien ikke lenger er effektiv. Contes filosofi er effektiv, ingen tvil om det, han mangler bare et halvt lag. Bentancur, Kane, Kulu og flere er i stand til å spille Conteball, ikke så mange av de andre. Conte lager ikke gull av gråstein, ingen gjør det, man selger gråstein. Hvis vi ikke har tenkt å selge gråsteinen vår så kan vi like gjerne bare kvitte oss med gullet vi har, da får vi i det minste penger inn i kassa og redusert lønnsbudsjettet.

Personlig håper jeg på en manager som kan lage gull av gråstein. Som Poch nesten gjorde. Noen som utvikler egne spillere, i stedet for å bare kjøpe ferdigutvikla dyre klassespillere i alle posisjoner. Må være en kombinasjon tenker jeg.

Hvis Tottenham skal utvikle egne spillere må det mere til enn å bare ansette en ny manager. Akademiet vårt er jo en vits og har vært det i årevis, Kane var unntaket og klubben hadde null tro på ham, skal ikke si jeg er verdens største fan av Tim Sherwood, men når det kommer til Kane så var vel han den eneste som våget å tro det kunne bli noe ut av ham.

Jeg tenker på å utvikle både unge og «gamle» spillere. Når var sist en spiller tok kjempestore steg hos oss? Son?

Hvilke spillere er det som kan utvikles da? Eric Dier blir ikke plutselig Virgil Van Dijk bare fordi noen sier de riktige tinga til ham.

Kanskje vi kan få Romero opp på nivå til Ben Mee om ikke annet. Burde være potensial til det.

Kan ikke se at råmaterialet er så dårlig. Og mange har faktisk blitt bedre individuelt.

Romero? Vår desidert beste defensive spiller hittil i år. Selv om han fremdeles har litt å gå på.

Men kan ikke se så mange nye Son’er siste åra.

Så lenge Levy styrer blir det færre og færre talenter på oss også, de andre klubbene må være dritlei av mikkmakkeriet hans nå, for ikke å snakke om spillernes agenter.

Ja. Folk som Gil, Sessegnon, Kulusevski, Spence etc viser det tydelig.

Hva gjelder utvikling under Conte er det egentlig litt rart hvor mange som individuelt er blitt bedre. Højbjerg, Davies, Sessegnon, Bentancur etc. - men vi som lag er svake. Selvsagt har det at Son er gått fra verdensklasse til ubrukelig mye å si her, men allikevel litt rart.