Her forstår jeg både Schism og Cuti
Jeg er ikke helt på "Conte out" enda, men må innrømme at min tro svinner, så det går litt den veien. Jeg leser mye i engelsk media om at Conte og Kane's framtid avhenger av hverandre, og at det avhenger av CL. Om dette stemmer, setter det Tottenham i en usikker situasjon, i et race for å klare topp 4 av feil årsaker. Nok en gang. Som vi hadde med Pochettino, med Berbatov, med Modric, med Bale, med Kane i en årrekke, og med Harry Redknapp da han lå langflat etter England-jobben.
Etter mange år som Tottenham supporter, er akkurat denne typen situasjon noe jeg er trøtt av.
Om Conte skriver ny kontrakt, og viser at han vil bygge, er det flott. Da har han min fulle støtte.
Skulle Pochettino mot formodning komme inn dørene, så tror jeg han vet hva det innebærer, og er motivert for jobben som må gjøres.
Jeg tror Pochettino nå har vært ute og prøvd seg, med ubegrenset økonomi, og verdens største stjerner, og sett at "gresset ikke er grønnere".
På bakgrunn dette inntrykket, er jeg åpen for begge scenariene. Conte må slutte med spillet sitt og binde seg, ellers er Pochettino hjertelig velkommen hjem om han ønsker.
Som sagt: Jeg TROR, sitter ikke med fakta.