Kungreke 1.14 poeng per kamp denne sesongen. Skal vi fortsatt beholde denne manageren? For meg må han levere to cupgull for å berge jobben nå.
Mabbutt Kungreke Hadde gjerne tatt alle tre 😅 Likevel må det gjøres en vurdering før sommeren om vi er på riktig vei. Var det Ten Hag eller Solskjær som hadde rett...?
Andreas Kungreke Eg tenkte lenge at vi lar fyren få fortsette ut sesongen, og så begynner vi på nytt. Men med mindre der faktsik ikkje fist nokre bedre der ute, så bør vi faktisk bytte no. Akkurat no tar eg heller Solskjær enn Ange.
Andreas Kungreke Eg er usikker på om eg ønsker at han fortsetter SJØLV om han skulle klare å levere både FA og Liga-Cup. Slenger du inn EL i tillegg til ein av dei 2 andre, så kan eg være med og diskutere det.
Andreas John_chef Vil berre synste en liten ting der. Bergvall er mykje bedre enn det Ødegård var på samme alder.
Mabbutt Schism Kunne ikke vært mer enig! Ang. Spence, Bergvall og skader, så blir jeg ikke overrasket om Reguilon og Richarlison kommer inn og redder et eller annet denne sesongen sammen med dem. Hvem vet hva som skjuler seg på benken? 🤔
Kungreke Andreas 110% enig, sett akkurat det samme. Når vi ikke møter opp til NLD er noe alvorlig galt!
Madball Mye snakk om spillestil. Er det noen som synes vi spiller fin fotball? Fy faen hvor lei jeg er av den Porro dytte ballen langs sidelinja hvor Johnson flikker videre til en som ender opp med ryggen mot målet vi skal score på. Det er verdens letteste oppskrift å forsvare seg mot.
Andreas Madball Men inverterte backar er så i skuddet om dagen! vi MÅ gjære det! Men på alvår. Heilt enig. Eg hadde trua på Ange ifjord haust, da folk ikkje ante korleis dei skulle spele mot oss. Eg var ikkje imot at han skulle få denne sesongen heller, sjølv om ting dabba av veldig fort. Men dette er faktisk kjedlegare å sjå på enn dei mest defansive tilnermingane fra Mou og Conte.
Essi Kungreke Eventuelt bare hater at det tas åpenbare feil avgjørelser som blir så utslagsgivende? Skal man først ha VAR synes jeg det er helt latterlig at det ikke skal brukes for eksempel den situasjonen. De har jo (hadde hvert fall..?) mulighet til å annulere mål fordi det var frispark i forkant. Ser ingen grunn til at dette ikke kunne blitt gjort her eller i lignende situasjoner.
Andreas Essi La oss ikkje bli Liverpool og/eller Arsenal oppe i dette. Det er lett at ein slik avgjærsle blir feil, og vi trenger virkelig ikkje VAR for å seie om ting er corner eller ikkje. Det målet hadde lett vore ungått med ein mann på kvar stolpe, som brukte å være ein "standard" i gamle dager da Besta, Jesus og eg var småstrikar.
Essi Andreas For å ikke gjøre kamp tråden til en VAR diskusjon konkluderer vi med at vi ikke er enige i hva VAR skal kunne gripe inn i. Forøvrig er jeg enig med deg at det kunne vært unngått slik du sier. Keeper kunne jo også vurdert å strekke ut armene for å bokse/ta ballen. Ut fra reprisen burde det være fult mulig for dommer å se dette selv også, for han har ingen spillere mellom seg og Trossard.
Mabbutt Andreas Men det man sjelden har sett er eit Tottenham lag som IKKJE bryr seg når man spelar mot Arsenal. Har ikke analysert kampen, men er både enig og uenig. Synes de fleste (med unntak av Son, Maddison og Johnson (beklager på forhånd)) virket å være på, men vi er rett og slett ikke bedre, vi har ikke bedre spillere nå enn for 2 år siden. Kurven har pekt nedover siden Chelsea i fjor (egentlig siden det raknet for Conte).
Andreas Essi Der er nok kjerneproblemet i VAR. Ingen er enige i kva den skal utrette. Personleg meiner eg at vi ikkje kan ha VAR pause etter kvar situasjon man er usikker på om er Corner eller ikkje. Når man da IKKJE har brukt VAR til å finne ut av om det er corner eller ikkje, så blir det heilt latterlig å bruke VAR etter at corneren har blit tatt, og resultert i mål. Vart litt vanskleg å forklare, men forstår du kva eg meiner?
reppekjeks Jeg har ikke sett kampen, men ut fra det jeg leser her inne synes denne avstemingen hos vglive å være noe spesiell.
Andreas reppekjeks det var festlig. Min stemme hadde gptt til Gabriel. Men det er egentlig berre basert på at han var den spelaren på bana med mest NLD instilling, "scora" eit mål, og holdt heile angrepsrekka vår usynleg (Godt hjelpt av angrepsrekka vår)
gazza79 Begredelig. Merkelig hvis ikke Levy ser dette selv. Tar Lett Knutsen isteden for Ange, synd for jeg liker fyren Så håper jeg at de selger unna litt daukjøtt og begynner å bruke Moore mer. Bergwall blir bra, enormt potensial.
Kungreke gazza79 Det er synd Redknapp er 77 år nå. Hadde gladelig hatt ham ut sesongen. Tipper han kunne fått dette laget til å funke godt nok ved å bare "let the boys play".
Schism Fint å si de riktige tingene, men hva gjør man? Jeg kalte laget feigt, men kunne muligens ha brukt order passivt. Litt samme ting for meg.