Bissouma kan spille flere gode kamper, men vender alltid tilbake til flere krise-ballmist som koster oss mål imot. Han kan ikke ha en fremtid hos oss.

Schism var vi dårlegare enn vi var i FA cupen?

Gode nyheter; Leicester og Wolves ligger under også 😊

Osvaldo Om dei positive sidene er store nok til at man kan tåle eit tullemål imot ein gang i blant, så kan man det. Men desverre er nok ikkje Bissouma så god på det beste at vi kan tåle han på det dårlegaste.

Forøvrig trist å sjå utviklinga til Sarr siste mnd. Gode bytter. Biss og Sarr ut.

Osvaldo han gjør det. Men problemet er i mine øyne at vi blir for hardt pressa, vi greier ikke på noe vis å kontrollere midtbanen så sånne situasjoner er dømt til å skje

Schism Enig. Ingen av laga har vært spesielt gode, og det er noe ustabilt over begge lagene.
      Håper vi kan få litt flaks i 2.omg.

Cuti Midtbanen er avkledd. Må byttes i pausen.

To bytter. Måtte til. Laget henger ikke sammen med så svak midtbane som i første.

Sarr og Bissouma ut, går for seieren da 👌😅

Jeg tenker man ikke kan klandre dommeren for feil idømt corner, men.
      når man har var hvorfor brukes det ikke som et hjelpemiddel.
      Hadde det vært snakk om en offside situasjon, så streker dem opp millimeter på situasjoner skjedd laaang tid før scoringer. Var ganske lett å se feilen på reprisen før målet

Andreas

Nei. Det vil jeg ikke si motstanden tatt med i betraktningen.

Bare veldig feige. Både med og uten ball.

Pokker altså. Lancashire burde vært lånt ut tidligere. Faen ta Ange 😡

Kungreke hadde ikke trengt var i det hele tatt spør du meg, men er det der så bruk det der det trengs

Vi spelar oss sjølve i så mange feller. Enig i at vår nye keeper var bedre FØR han fikk trene med laget. Han var so god på å plukke gode passningar. Nå berre passar han til forsvaret som vi er vandt med.

Om eg trenger å sjå EIN gang til der det går Tony-Dragusin-Porro-Dragusin-Grey-Dragusin-MAddison-Dragusin-Porro-etc etc etc så er det ein for mykje.

Arsenal spiller går ned etter å ha fått lufttrykk i ansiktet.

Fortsetter å lage idiotiske cornere. Denne gang Bergvall.

Arse er vel laget i PL som drøyer desidert mest tid. Blir sikkert en kjempeartig omgang 😴