Igjen etter farlig balltap.Det er ikke første gang vi mister ballen slikt.
Kinsky kan vel ta den selv om det er bra skudd.

Selvmål og tabber.

Bissouma med håpløs ballmist, Porro står helt feilplassert og Kinsky med svakt keeperspill.

Er vel egentlig så fortjent som man får det, ikke ofte vi har vært så overkjørt som vi i perioder har vært i kveld.

Vi scorer flest mål da!

Ser ballen fikk en ekstra sprett, men den skal han ta ja...

Som selvfølgelig kommer av at vi blir totalt avkledd. Bare tilfeldig at det er akkurat de som blei scoringer

Forstod det at Arsenal hadde brukt mykje meir energi en oss i FA cupen, og at det måtte bety at vi hadde meir energi enn Arsenal til denne.
    Ikkje for å være negativ, men eg ser ikkje så mykje av det her på tampen av 2nd omgang (såg ikkje noko anna enn måla fram til 1-1 målet kom)

• Redigert

Midtbanen er avkledd. Må byttes i pausen.

Latterlig med frispark til Ars

Son med flaksemål.
      Solanke med flott selvmål.
      Bissouma med nydelig ballkontroll.
      Dette blir bra dette.
      Det skal sies at vi har et par på benken som på en god dag kan komme inn og gjøre en forskjell.

Cuti Så jævlig typisk! Men den kan vel egentlig ikke VAR ta (noe jeg for øvrig mener er idiotisk!)?

Arsenal leder fult fortjent, vi har vært veldig svake i denne omgangen.Vi lager ufattelig mange frispark i farlig posisjoner og ikke minst vi gir dem en haug med cornere.Vi spiller mot det laget som scorer mest på dødball.

Ange må ta dette på sin kappe.Vi er ikke godt nok forberedt.De første 20 minutten kom vi knapt over midtbanen.

Nokon som har hatt OK energinivå/instilling så langt? Eg sprø fordi eg, som sagt, ikkje har sett størstedel av første omgang-

Cuti

Andreas ser jo helt jævlig ut i dag!? Nesten ulykker på rekke og rad og dårlig på begge målene…
        Bedre etter 2,5 trening før han ble hjernevasket av det her spille-seg-ut-på-liv-og-død-tullet

Andreas Sikkert ikke mange som er enige, men hva energi angår, ville jeg først og fremst trukket fram Spence, Gray og begge svenskene. Synes det har vært litt gutter mot menn sett bort ifra en heldig touch fra Son. (Vi var vel litt med akkurat i den perioden vi scoret).

Andreas Spence helt konge. Bergvall prøver, møter virkelig opp men har gjort et par juniorfeil. Bissouma ganske ok fram til ballmissen