PL: Arsenal - Tottenham | 15. januar 2025
Synes det lille Richy har fått gjort etter han kom inn har vært bra.
Innlegga til Porro er ræva.
Ange Masterclass
Pokker altså. Lancashire burde vært lånt ut tidligere. Faen ta Ange
- Redigert
Å tape mot Arsenal borte er isolert sett ikke krise. Vi får se hvordan vi gjør det mot Everton til helgen.
Verste er at arsenal er ganske dårlige
Var redd det skulle gå verre enn det her faktisk...
Sånn uten å ha analysert alt dette grundig ned til minste detalj synes jeg Spence, Gray, Kulusevski og Bergvall sto fram bra. Solanke klarer desverre ikke å være et angrep helt alene.
Ble til tider dominert i førsteomgang men kan ikke si så mye på innsatsen. Heller ikke dette vår verste kamp denne sesongen, men de fleste utpå der kjempa for livet, desverre mot et bedre lag, med bedre spillere og taktikk.
Kungreke Trenger kollega på jobb på heile bana. Eg har vore med ei stund. Og eg har sett oss på 13 plass på tabellen ganske mange gangar. Men det man sjelden har sett er eit Tottenham lag som IKKJE bryr seg når man spelar mot Arsenal.
Eg har sett det mest alminnelege Tottenhamlaget kjempe, blø og jamnspele med Arsenal over 90 minutt, sjølv om dei var minst 10 plassar over oss på tabellen.
NLD er hellig. Man MÅ kunne forvente at spelarane dukkar opp. Det gjorde dei ikkje til denne. Og det er Anges ansvar at dei gjær.
Ange OUT