Andreas Kungreke Definitivt i den delen av kampen eg har sett. Ikkje at det skulle så mykje til å være best i det eg har sett. Begredelig instilling, og Ange bør ta hatten og gå. Klarar han ikkje å inspirere gutta til kamp mot Arsenal, så klarar han det aldri.
Kungreke Andreas Son er vel en av de spillerne som har spilt flest NLD, det han viste i dag sier meg at han ikke har noe i dette laget å gjøre lengre. Helt forferdelig dårlig og laber innsats.
Kungreke Maddison, Son, Johnson, Bissouma kan egentlig bare selges, kjøp noen ungdommer eller noe for pengene.
John_chef Trodde egentlig Johnson skulle komme inn og gjøre det bra mot litt slitne bein, men så feil kan man ta. Lett nøytralisert, trist å se.
Andreas AssouEkotto ??? Ser vi forskjellig kamp? Har vi i det heile tatt ein registrert sjanse i andre omgang?
Dougie Kungreke Joda sant, men når han først kommer til muligheter er det liksom så tamt. Kanskje for godt vant med Kane.
Kungreke Dougie Han er jo helt innpakka og når støttespillerne hans (Son, Johnson) er på ferie har han ingen å spille på.
Andreas Dougie Vil ikkje påstå at Solanke hadde ein god kamp for å seie det mildt. Men som spiss treng man noko å jobbe med. Det fikk han ikkje.