rihno Nja... Enig i at man kan få en ny giv, noe vi vel fikk på starten med Ange, men når det skal etableres og bli en del av kulturen møter man fort på noen utfordringer. Skader, tro på prosjektet, mestringsopplevelse, Mestringstro...
Vel, i alle de bransjer jeg har jobbet/drevet i eller har kjennskap til, så er det en forventning til at man lærer de nyimplementerte litt bedre for hver dag som går. Selvfølgelig oppstår det utfordringer, med da ligger det også en forventning om at det iverksettes tiltak fort, om så sjefen eller formannen må sitte natten igjennom på fritiden for å finne ut av det. Det er slik jeg har lært å kjenne konkurransebaserte sektorer iallefall.
rihno Forstår godt at frustrerte fans som av en eller annen grunn mener at Tottenham skal vinne alt blir utålmodige når det ikke skjer
Tror ikke det finnes en eneste en her inne som er mener at vi skal vinne alt til enhver tid. Men 16 år er lang tid så det hadde vært et pluss. Tror de fleste her som begynner å stille spørsmål og et i tvil, er opptatt av å se positiv utvikling, eller i det minste tegn til det.
rihno Og hvis man velger å tolke, det jeg tolker som integritet, som lathet og arroganse, da forstår jeg at man vil kvitte seg med fyren.
Han kan kanskje også tolkes som en hyggelig, men litt naiv fyr, men hvordan man tolker folk, handler vel utelukkende om inntrykk, og der er nok vi alle forskjellige, men det vi har til felles er vel at de fleste av oss liker fyren.