rihno Det er i motbakke det går oppover🙂
I fotball er det gjerne slik at når det går bra, bygger man selvtillit og flyt, mens lange motbakker gir nedrykk. (tror ikke seriøst at vi rykker ned altså) Ting har en tendens til å bli selvforsterkende.
rihno Implementering av en ny spillestil bør selvsagt gå mye raskere enn å implementer noe nytt i en bedrift, men mekanismene er de samme.
Implementering av noe nytt pleier som regel å ha en stigende kurve både i fotball og en bedrift, selvsagt såfremt man forsøker å implementere noe som faktisk fungerer.
rihno Jeg mener definitivt at skadene har påvirket prosjektet.
Selvfølgelig kan skader påvirke mye, men likevel, skal en klubb som Tottenham (om man ikke har 7-8 førstevalg ute) kunne ta mer enn ett poeng mot Brighton, Fulham, Ipswich og Bournemouth.
rihno Han vil først ha på plass spillestilen før hen begynner med for mye eksperimentering.
Etter såpass med tid, burde de fleste i stallen kjenne sin rolle i systemet godt nok til å kunne gjøre en ok jobb. Og skulle det være at han tenker som du skriver, da burde det være et kjempevarsku til talenter som kunne tenke seg å dra til Spurs.
rihno Jeg har ingen relasjon til eller følelser for Ange.
Samme her, er faktisk ingen av spillerne heller som fenger meg skikkelig. Tror det er første gangen siden jeg begynte å følge Spurs, har alltid vært en spiller eller to, men ikke nå. Derfor er heller ingen fredet for min del, egentlig en liten befrielse i seg selv 😅
Ikke meningen å være streng 😇😅