Er generelt enig i det som blir skrevet, men ville bare skyte inn at både fotballklubber og bedrifter som er vant til hyppige lederskifter står i fare for å gå i en modus der man bare venter på den neste lederen og de nye strategi- og kulturendringene som gjerne følger med. Konsekvensen blir fort at man ikke går "all in" når det kommer inn en ny leder, men heller tenker at "dette blir reversert innen to år så jeg får jatte med inntil den tid".
Det er greit om dette gjelder vaskepersonellet - men vesentlig farligere når det gjelder spillerne (edit: og sportslige ledere / trenere på ulike nivåer). Jeg tror mange av de "gamle" i Spurs nå, dvs de som har vært med på flere av byttene de siste år (i den grad det er igjen noen), bevisst eller ubevisst kan ha gått i en slik modus.
Det var her Poch var genial. Han klarte faktisk å få til en "ny giv", mye ved hjelp av å kaste ut gamle travere og å satse på unge lydhøre spillere. Det virket som at Ange var på god vei til å klare å få til en slik endring en god stund også, men nå er jeg mer usikker.