Er vel ikke mange som er så skråsikre eller konkludere på noen ting om helst her? Skeptisk er dataspill? Kjekt å vite. Og hva vet du om hva Pep og Klopp hadde fått til de siste årene? Som du selv sier, er så mange faktorer som skal klaffe evt feile. Så er det jo ikke sånn at profilerte og erfarne managere alle spille kjedelig og defansiv fotball.
Jeg lider nok av at klubben stort sett har gjort "det meste galt" de siste årene. Bommet på managere og superliga osv. Med Ange inn med en del profilerte managere tilgjengelig er spesielt. Nå vet man jo ikke hvor mye av det som er i media er sant, men f eks burde det nok vært lett å kunne funnet en dof som kunne jobbet med Nagelsmann f eks. Med en mere profilert manager tror jeg jobben på overgangsmarkedet hadde vært lettere og mer tiltrekkende(for noen spillere). Skal vi prøve oss på profilerte spillere og dem klør seg i huet over hvem manageren er. Nå er det ikke alltid gitt at det er sånn det funker, men det kan spille inn.
Det positive er jo at han virker som en manager som er flink med spillerne og spillere moderne og morsom fotball. Men det er ett stykke til for å lykkes med det. Så krysser jeg fingrene for at det løser seg på overgangsmarkedet og at Ange viser mine bekymringer til skamme. Men det betyr ikke at jeg er mye til optimist om dagen.