Schism
Det med å ønske å komme over hindringer snarere enn å bruke det som unnskyldninger er så spot on for hva vi trenger. Ikke hatt i klubben siden Pochettino pre CL-finalesesongen.

Begynner å like dette ordentlig jeg!

Litt lei av at alt er blitt «ball», men litt morsomt at dette egentlig er Cutis våte drøm.

1) 4 bak
2) Høyt press
3) Hurtig pasningsspill
4) Spillende stoppere og midtbane

Tar gjerne offensiv og flott fotball jeg (med to stoppere).

Men Celtic er Celtic og Tottenham er Tottenham.

Mye happy go lucky her nå 🤣

Bladde fort igjennom stallen til Celtic. Ser ikke ut som om vår venn trenger å ta med noen.
    Mener at jeg leste et sted at han ikke har noe eget team heller.
    Kanskje det vil bli flere "Tottenham tilknyttede" folk rundt laget. Det er ikke fy skam 👍

CWaddle

Stemmer det. Mulig han Japaneren ser jeg, men kan fort være latskaps journalisme.

Raya

Porro Romero Laporte Udogie

Bissouma Bentancur

Gil Kulusevski Son

Kane

Ufattelig offensivt selvsagt, men ikke så langt unna noe bra.

Trenger noen flere alternativer bak Kane, men nå som Lucas og Danjuma forsvinner så henter vi nok en til der. Særs usikker på hvor Richarlison passer inn - ikke akkurat en teknisk begavelse.

Men fyflate det laget kunne blitt spennende å se på. To stoppere som kan spille. En høyreback med intelligens.

CWaddle Bladde fort igjennom stallen til Celtic. Ser ikke ut som om vår venn trenger å ta med noen.

Cuti Kanskje han tar med seg Joe Hart og Cameron Carter-Wickers til å løse de defensive problemene våre 🤪

Klarer vi å beholde set piece treneren vår så er det bare snakk om å fylle inn resten av trenerteamet på en fornuftig måte.

Håper så inderlig at Bentancur blir fullt frisk igjen. Ett år ute, og at det er kne, kan være skummelt.

Det var visst en "here we go" allikevel. Han poster så mye den fyren 😀

CWaddle

Blir fort litt off-topic, men veldig sjelden spillere blir 100% igjen etter en ACL. En ting er smerten og alt det der. Jeg har selv røket korsbåndet og hadde ingen funksjonelle problemer etter at jeg var ferdig med opptreningen, men allikevel er det tydeligvis noe som skjer på toppnivå.

Fordelen til Bentancur er at 1) han lever ikke av hurtighet og generelt "altetisk" spillestil 2) han er hverken ung nok til å gå glipp av en viktig periode i utviklingen eller gammel nok til å kanskje slite med motivasjonen osv til å komme tilbake.

Så tviler jeg sterkt på at han blir en stor bidragsyter i 23/24 (at han kan bidra kan selvsagt skje - spesielt utover våren). Folk her inne forventer at blant annet Skipp skal være klar etter 23 min med førstelagsfotball etter ett år med skadetull, men det er sjelden slik. Realistisk sett er Bentancur virkelig tilbake 24/25 - og forhåpentligvis da ikke veldig redusert.

Venter bare på første intervjuet nå der han sier «we’re gonna make you proud» 🤣🤣🤣

Interessant å lese på forum for andre klubber - generelt mye positivt rundt Postecoglou. Han er nok høyere anerkjent blant britiske fans som har et nærere forhold til Skottland enn hva vi har.

Og "plutselig" står klubben i et litt bedre lys. Jeg har selv kritisert den for å være treg, men akkurat hva gjelder Ange så kunne han nok ikke vært ansatt tidligere enn dette.

Også enig med kungreke (tror det var derifra) - som ser frem til å ha en manager som faktisk snakker engelsk. Tror det vil hjelpe han også med tanke på å gi fansen svar den faktisk vil ha.

Nå er ikke jeg på forum for andre klubber, men jeg skjønner godt om de er fornøyde.