Håper på:

Forster

Romero, Sanchez, Lenglet

(Synes Sanchez er bedre som stopper enn Perisic er som back, alternativt Tanganga på høyre og Romero i midten, men det skjer ikke.)

Royal, Skipp, Sarr, Davies

(Porro åpenbart ikke klar, unngå Perisic på back for enhver pris. Både Skipp og Sarr har bevist at de kan gi Højbjerg avlastning.)

Kulusevski, Kane, Danjuma

(Alternativt Perisic på venstre.) Hvis vi har en god kamp og er sikret, kan evt Richarlison få komme inn for Kane eller Kulusevski.)

Med dette laget tror jeg det er håp, men det blir ikke enkelt.

Helt 100% sikker på at laget ikke møter opp til denne kampen heller.

Hva legger du i å «møte opp»?

Merkelig nok har vi gått fra å alltid ligge under til å være best fra start både mot SU og Wolverhampton - for så å sakte, men sikkert gi fra oss initiativet.

Milan har forbedret sin form, men de kommer oss inn i denne kampen med et tap.

Alt annet enn en jevn kamp vil overraske meg. Dessverre veldig liten tiltro til at vi skal håndtere nettopp en jevn kamp. Klarer vi å skape noe hvis vi må jage på slutten? Klarer vi å balansere riktig hvis vi leder 1-0? Tvilsomt i begge tilfellene. Og skulle vi havne 0-1 under kan man virkelig ikke se noen vei tilbake.

Ikke sett Milan i Serie A i år (dvs. mulig 10 min eller noe som jeg tilfeldigvis har fått med meg med å «svisje» igjennom kanaler). Så kan ikke mene for mye om våre sjanser, men ettersom vi er så svake fremover og må skåre to - vil jeg gi oss 30% sjanse til å gå videre. Alt tyder på at vi til tross for alle våre problemer er bedre enn Milan, men ingenting som tilsier at vi klarer å gå ut og overkjøre noe lag egentlig - selv ikke med kveldskamp og solid støtte fra publikum. Derfor tror jeg vi ryker, men helt sjanseløst er det selvsagt ikke å skulle slå ut Milan.

Schism selv ikke med kveldskamp og solid støtte fra publikum.

Dessverre er min erfaring at midtuke-kampene (inkl CL) generelt gir mye dårligere trøkk på tribunene enn helgekampene.

Forklaringen er dessverre så enkel som at de fleste briter kommer mer eller mindre rett fra jobb og skal på jobb igjen tidlig dagen etter. Dvs liten mulighet for å slippe seg løs/smøre sangstemmen ordentlig (les: la alkoholen gjøre sine underverker) 😅

Min erfaring med briter er at jobb dagen etter har fint lite å si på alkoholkonsumet

Uansett kortere tid til å konsumere på - for dem i jobb 😁

Altså, hvis ikke spillerne ( eller trenerene for den sak skyld) virkelig møter opp til denne , vil jeg si at det er lite håp for dette prosjektet. Tynt i ligaen med nesten 10 tap , ute av begge nasjonale cupene uten å ha møtt ninjamotstandere. Hadde flaks i måten vi snublet videre i gruppespillet i CL og møter et lag vi bør hamle opp med hjemme.

Knut

Var i London sist vi spilte mot Milan. Ble litt merkelig utover fordi alle var så nervøse, men trykket fra start var det ingenting feil med. Tipper det blir bra til denne.

Gruppekampen mot Frankfurt denne sesongen var også bra synes jeg. Bedre enn i ligakampen mot Leicester (som er den andre kampen jeg har sett live i år).

Romero er vel også suspendert med gule kort? Eller har jeg drømt dette?

Så for meg at det måtte bli
      Tanganga - Sanchez - Davies/Lenglet

• Knut svarte på dette.

Osvaldo Ikke usannsynlig. Og han fikk helt riktig gult sist, i tillegg til Dier. Om suspensjon er tilfellet er vi virkelig ute å kjøre før kampen har startet.

Også litt spent på lagoppstillingen og om den sier noe om ''pecking orderen '' til et par spillere. Dvs har Conte og teamet siktet seg inn på denne og gamblet med Wolves i ligaen og SU? Kan ikke tro annet ann at vi stiller med det absolutt beste mannskapet tilgjengelig til denne kampen i motsetning til de to forrige kampene.

• Knut svarte på dette.

Madball Jeg kan ikke tro og håpe annet enn at det var denne kampen som var fokus. Ligger vel også en del ekstra prestisje i denne kampen (også utover en vanlig sluttspillkamp i CL) om man tar på seg de italienske brillene.

Sparte vi noen mot Wolverhampton? Bortsett fra en småskadd Emerson?

Knut
              Conte er nok ikke mindre italiensk enn at denne kampen innehar høy prestisje ja. Får håpe han har erfaringa som kreves fra å ha jobbet i begge ligaer og kan analysere hvor vi kan ta de.

Schism Godt poeng - dvs om man ikke hevder at man sparte Richarlison da 😄

Perisic ser jo heller ikke ut som noen ting så Dier eller Sanchez kunne jo spilt i midten for å la Davies bekle venstre vingback. Uansett var poenget mitt at svaret sannsynligvis kommer på onsdag kveld.

Kan man si at Sarr muligens ble spart mot Wolves? Han var jo stor borte mot Milan og vil tru han starter onsdag.