Sparte vi noen mot Wolverhampton? Bortsett fra en småskadd Emerson?

Knut
    Conte er nok ikke mindre italiensk enn at denne kampen innehar høy prestisje ja. Får håpe han har erfaringa som kreves fra å ha jobbet i begge ligaer og kan analysere hvor vi kan ta de.

Schism Godt poeng - dvs om man ikke hevder at man sparte Richarlison da 😄

Perisic ser jo heller ikke ut som noen ting så Dier eller Sanchez kunne jo spilt i midten for å la Davies bekle venstre vingback. Uansett var poenget mitt at svaret sannsynligvis kommer på onsdag kveld.

Kan man si at Sarr muligens ble spart mot Wolves? Han var jo stor borte mot Milan og vil tru han starter onsdag.

Osvaldo
      Ja ikke umulig at det ble vist noe der som kan komme nyttig i hjemmeoppgjøret.

Sykt spent på denne kampen. På hvordan vi går ut fra start. Hadde vært digg med et tidlig mål.

Drømmer om at Kane skal maltraktere Milan... bare sette skapet på plass.

Går jo an å håpe på at vi ikkje forsøker å safe inn et 0-1 tap i dag.

"Tynnslitt tillit til Conte". Ja og nei. Her inne i forumet hos oss stemmer jo det ganske bra, men jeg har derimot inntrykk av at det er Levy som er den store skurken hos en del hardcore fans i UK og at Conte fremdeles har en grei standing.

Tja, vært mye #conteout på Twitter i England noen måneder nå. Noe annet hadde vært et sykdomstegn egentlig.

Men det er nok riktig at det er mer #levyout i England enn her inne ja.

Så er spørsmålet om Levy må ta skylda for at Conte er Conte og sånn sett aldri burde vært ansatt. Men det tar vi ikke nå🙂

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til en tellende kamp. Flomlys og skikkelig historisk Europa-sus over motstanden. Så igår på Chelsea hvor mye et CL avansement betyr når man sliter litt.

Okey, la oss kjempe oss videre.Håpet er ikke stort, men det er der.Kan Chelsea gå videre kan vi også greie det.
        Jeg mener vi har mange spillere som ikke bryr seg lengre, men de får vel en bonus om de går videre, det hjelper vel mtp innsats og vilje.
        Vi må helst holde nullen, det kan være vanskelig.Vi må uansett score minst to mål.Conte er tilbake og det er bra, selv om min tillit til han ikke er stor.Det skal være et stort plus for spillerene uansett.

Tror Conte går for dette:
        Forster
        Romero-Lenglet-Davies
        Royal-Højbjerg-Skipp-Perisic
        Kulu-Kane-Son

presley Forster
          Romero-Lenglet-Davies
          Royal-Højbjerg-Skipp-Perisic
          Kulu-Kane-Son

Ja, det er jeg redd for også. Ingen på venstre altså. Hvis Son våkner hjelper ikke det stort. Har egentlig gitt opp Perisic, så....

Får håpe Milan stiller med samme høgreside som dei stillte sist kamp da. for da er det meir jamne lag.

Så lenge Son sitter på benken skal jeg si meg fornøyd med startoppstillingen uansett

Knut

Nå tilhører jeg de som ønsker Levy ut (Super League er hovedargumentet), men mye av argumentasjonen fra England er helt absurd dårlig. Er nok mer en refleksjon over kulturen generelt enn et godt mål på den jobben Levy har gjort.

Så er det ikke akkurat noe nytt. Har ikke bruker på engelske forum nå, men var veldig aktiv spesielt på COYS før - og så hvordan det ble mer og mer sutring år for år (og da mener jeg ikke kritikk - kritikk vil nødvendigvis gå litt i takt med resultatene, men ren sutring).

Så er jeg enig i at denne kampen her potensielt kan bli stygg. Går vi på et tannløst tap (totalt sett) - så tror jeg man vil få høre buing i en skala vi ikke har hørt på veldig lenge.

Går vi videre blir det sang og dans selvsagt.

Blir spennende å se om spillerne håndterer det presset. Er meget skeptisk til det, men skjer jo at man blir positivt overrasket i blant med dette laget også.

Son fått tilbake klippekortet ser det ut som. Vel fortjent!