Uansett kortere tid til å konsumere på - for dem i jobb 😁

Altså, hvis ikke spillerne ( eller trenerene for den sak skyld) virkelig møter opp til denne , vil jeg si at det er lite håp for dette prosjektet. Tynt i ligaen med nesten 10 tap , ute av begge nasjonale cupene uten å ha møtt ninjamotstandere. Hadde flaks i måten vi snublet videre i gruppespillet i CL og møter et lag vi bør hamle opp med hjemme.

Knut

Var i London sist vi spilte mot Milan. Ble litt merkelig utover fordi alle var så nervøse, men trykket fra start var det ingenting feil med. Tipper det blir bra til denne.

Gruppekampen mot Frankfurt denne sesongen var også bra synes jeg. Bedre enn i ligakampen mot Leicester (som er den andre kampen jeg har sett live i år).

Romero er vel også suspendert med gule kort? Eller har jeg drømt dette?

Så for meg at det måtte bli
Tanganga - Sanchez - Davies/Lenglet

• Knut svarte på dette.

Osvaldo Ikke usannsynlig. Og han fikk helt riktig gult sist, i tillegg til Dier. Om suspensjon er tilfellet er vi virkelig ute å kjøre før kampen har startet.

Også litt spent på lagoppstillingen og om den sier noe om ''pecking orderen '' til et par spillere. Dvs har Conte og teamet siktet seg inn på denne og gamblet med Wolves i ligaen og SU? Kan ikke tro annet ann at vi stiller med det absolutt beste mannskapet tilgjengelig til denne kampen i motsetning til de to forrige kampene.

• Knut svarte på dette.

Madball Jeg kan ikke tro og håpe annet enn at det var denne kampen som var fokus. Ligger vel også en del ekstra prestisje i denne kampen (også utover en vanlig sluttspillkamp i CL) om man tar på seg de italienske brillene.

Sparte vi noen mot Wolverhampton? Bortsett fra en småskadd Emerson?

Knut
          Conte er nok ikke mindre italiensk enn at denne kampen innehar høy prestisje ja. Får håpe han har erfaringa som kreves fra å ha jobbet i begge ligaer og kan analysere hvor vi kan ta de.

Schism Godt poeng - dvs om man ikke hevder at man sparte Richarlison da 😄

Perisic ser jo heller ikke ut som noen ting så Dier eller Sanchez kunne jo spilt i midten for å la Davies bekle venstre vingback. Uansett var poenget mitt at svaret sannsynligvis kommer på onsdag kveld.

Kan man si at Sarr muligens ble spart mot Wolves? Han var jo stor borte mot Milan og vil tru han starter onsdag.

Osvaldo
            Ja ikke umulig at det ble vist noe der som kan komme nyttig i hjemmeoppgjøret.

Sykt spent på denne kampen. På hvordan vi går ut fra start. Hadde vært digg med et tidlig mål.

Drømmer om at Kane skal maltraktere Milan... bare sette skapet på plass.

Går jo an å håpe på at vi ikkje forsøker å safe inn et 0-1 tap i dag.