Hva legger du i å «møte opp»?
Merkelig nok har vi gått fra å alltid ligge under til å være best fra start både mot SU og Wolverhampton - for så å sakte, men sikkert gi fra oss initiativet.
Milan har forbedret sin form, men de kommer oss inn i denne kampen med et tap.
Alt annet enn en jevn kamp vil overraske meg. Dessverre veldig liten tiltro til at vi skal håndtere nettopp en jevn kamp. Klarer vi å skape noe hvis vi må jage på slutten? Klarer vi å balansere riktig hvis vi leder 1-0? Tvilsomt i begge tilfellene. Og skulle vi havne 0-1 under kan man virkelig ikke se noen vei tilbake.
Ikke sett Milan i Serie A i år (dvs. mulig 10 min eller noe som jeg tilfeldigvis har fått med meg med å «svisje» igjennom kanaler). Så kan ikke mene for mye om våre sjanser, men ettersom vi er så svake fremover og må skåre to - vil jeg gi oss 30% sjanse til å gå videre. Alt tyder på at vi til tross for alle våre problemer er bedre enn Milan, men ingenting som tilsier at vi klarer å gå ut og overkjøre noe lag egentlig - selv ikke med kveldskamp og solid støtte fra publikum. Derfor tror jeg vi ryker, men helt sjanseløst er det selvsagt ikke å skulle slå ut Milan.