Hvilke stoppere tenker du på?
For meg er det fortsatt et lite mysterium hvor dårlige de har blitt. Selv om det ikke bare er Dier og Davies sin skyld. Begynte å se igjen kampen mot Fulham og dit jeg nå er kommet er Romero utvilsomt vår dårligste i starten av den kampen. Et par av de ballmistene er komisk dårlige. Alle tre har senket seg - og selv uten Romero - var vi solide defensivt på slutten i fjor. I ligaen slapp vi inn 3 mål mot United 12. mars. Resten av sesongen slapp vi aldri inn mer enn ett mål. Teller jeg rett slapp vi inn 5 mål på de siste 11 ligakampene. Og da uten Romero de siste tre (den gang var Romero veldig mye bedre enn nå og nære verdensklasse).
Hvordan kunne vi gå fra et så bra forsvar til det vi har hatt i høst og vinter? Aner ikke. Litt på samme måte som det som har skjedd med Son. Finnes ingen klar grunn. Alle tre virker til å være på rett sted fysisk osv., men de presterer bare ikke.
Så får man se om det har snudd nå. I alle tilfeller må vi ha noen inn som er bedre enn Lenglet og Sanchez. Slik at når andre, om det er Dier, Davies og/eller Romero, som ramler litt ut av form så har man andre som kan ta over.