Selvsagt helt fair at du ikke er betalt for å speide på spillere (gjelder det Mudryk også 😉) - var mest nysgjerrig - også litt fordi du er ganske bastant i dine kommentarer.
Jeg ser ikke like mye fotball fra andre ligaer som før (ser ikke like mye PL heller). Så har ingen sterke syn på hva vi kan få tak i. Og ingen tvil om at det finnes bedre stoppere der ute enn Davies og Dier, men synes allikevel man tar litt lett på hvor enkelt det er å oppgradere alt mulig rart.
Handler ikke om stoppere, men prisene på de under, som alle er blitt kjøpt fordi klubbene trodde de var verdt pengene, er stort sett helt hinsides i forhold til deres prestasjoner (van Dijk er vel eneste spilleren som klart var verdt det - et par andre har fortsatt muligheten til å vise seg å være god verdi for pengene - men jeg tviler på at det vil skje for Fernandz, Antony og Fofana):
Så må vi kjøpe noe for å prøve. E. Fernandez er jo et godt eksempel på en spiller som ikke for lenge siden ikke kostet så mye, men som ganske plutselig ble veldig verdifull. Fofana hos Leicester det samme. Og der er jeg i samme posisjon som deg - jeg er ikke betalt for å speide - men savner da vi kjøpte flere slike selv i håp om at de skulle ta steget.
Kan se for meg at vi kjøper to til sommeren. En litt mer profilert og en som er en vi håper kan utvikle seg.