Kungreke Utrolig klein fotball vi spiller. Tydelig at vi trenger noen som kan ta tak og skape noe utpå der.
Mabbutt Kungreke Burde trekke han ned på egen halvdel slik at han får være med litt, ganske isolert, og lite kvalitet på det som går framover 😅 Tror ikke det vil utgjøre noen forskjell å bytte spiss i dette laget.
Kungreke Mabbutt Vet ikke, synes Muani burde fått hele omgangen uansett. Trenger å få minutter inn i de beina for Richy får virkelig ikke til noe som helst om dagen.
Mabbutt Kungreke Det er jeg enig i, men tror ikke det hadde løst noe, for jeg mener at vi har større problemer med de som skal drive ballen fremover og få den inn i feltet. Vanskelig å være spiss i dette laget. Nå får du både Goat og Muani her 😀
Kungreke Mabbutt Vi spiller ufattelig tannløst da. Er jo ikke noe som helst kollektiv samhandling fremover i spillet vårt.
Mabbutt CWaddle Hvordan er statistikken på innlegg, gjennomspill og offensive pasninger generelt tro? 🤔
CWaddle De 8 på mål er store sjanser faktisk. Bare å krysse fingrene for å unngå tap her. Vi blir overkjørt av reservelaget til Monaco nå.
Mabbutt Kungreke De var ikke så mye dårligere da 😇 Edit: Bare Fun Light på meg i kveld, jobb i morgen tidlig 😅
Kungreke Mabbutt Royal er tilbake i brasil nå, sier vel sitt om den spilleren. Moura på sitt beste var fantastisk. Lo Celso skulle jeg gjerne hatt i dag faktisk. Skipp.... Vel.. Han hadde jo fått en cg plass så vi kunne hatt bruk for ham i dag.
Mabbutt Schism Joa, men han har ikke vært Guds gave til fotballen han heller i dag, syntes det var så som så med siste-pasningene, innleggene og avslutningene hans også i dag 😅 Er nok kollektivt dette (med unntak av Vicario).