Mabbutt Hadde vært interessant å satt inn Spence for Bentancur eller Palinha og lagt om til 3-4-3 for å bruke bredden litt mer, synes fortsatt midtbanen gjør svært lite konstruktivt til å være så mange🤔
Schism Akkurat som kung har glemt at BJ sitter på benken. Synes Kudus har vært bra jeg, men får jo helt håpløse arbeidsvilkår.
Mabbutt Altfor lavt tempo til å skape noe som helst, VdV står med foten på ballen i nesten et minutt, og ingen gjør seg tilgjengelige. Hver gang vi skal sette igang. Frank har en stor jobb med å skape et kollektiv her.
Kungreke Utrolig klein fotball vi spiller. Tydelig at vi trenger noen som kan ta tak og skape noe utpå der.
Mabbutt Kungreke Burde trekke han ned på egen halvdel slik at han får være med litt, ganske isolert, og lite kvalitet på det som går framover 😅 Tror ikke det vil utgjøre noen forskjell å bytte spiss i dette laget.
Kungreke Mabbutt Vet ikke, synes Muani burde fått hele omgangen uansett. Trenger å få minutter inn i de beina for Richy får virkelig ikke til noe som helst om dagen.
Mabbutt Kungreke Det er jeg enig i, men tror ikke det hadde løst noe, for jeg mener at vi har større problemer med de som skal drive ballen fremover og få den inn i feltet. Vanskelig å være spiss i dette laget. Nå får du både Goat og Muani her 😀
Kungreke Mabbutt Vi spiller ufattelig tannløst da. Er jo ikke noe som helst kollektiv samhandling fremover i spillet vårt.
Mabbutt CWaddle Hvordan er statistikken på innlegg, gjennomspill og offensive pasninger generelt tro? 🤔
CWaddle De 8 på mål er store sjanser faktisk. Bare å krysse fingrene for å unngå tap her. Vi blir overkjørt av reservelaget til Monaco nå.