Kungreke Mabbutt Vi spiller ufattelig tannløst da. Er jo ikke noe som helst kollektiv samhandling fremover i spillet vårt.
Mabbutt CWaddle Hvordan er statistikken på innlegg, gjennomspill og offensive pasninger generelt tro? 🤔
CWaddle De 8 på mål er store sjanser faktisk. Bare å krysse fingrene for å unngå tap her. Vi blir overkjørt av reservelaget til Monaco nå.
Mabbutt Kungreke De var ikke så mye dårligere da 😇 Edit: Bare Fun Light på meg i kveld, jobb i morgen tidlig 😅
Kungreke Mabbutt Royal er tilbake i brasil nå, sier vel sitt om den spilleren. Moura på sitt beste var fantastisk. Lo Celso skulle jeg gjerne hatt i dag faktisk. Skipp.... Vel.. Han hadde jo fått en cg plass så vi kunne hatt bruk for ham i dag.
Mabbutt Schism Joa, men han har ikke vært Guds gave til fotballen han heller i dag, syntes det var så som så med siste-pasningene, innleggene og avslutningene hans også i dag 😅 Er nok kollektivt dette (med unntak av Vicario).
mka07 Savner en god prestasjon. Vært kjekt med en kamp hvor man ser noe positivt, spesielt offensivt.
Kungreke Haha, the goat er helt åpen men ingen vil gi ham ballen. Har han gjort seg upopulær blant kollegene sine?
Kungreke Første 0-0 kampen vår på flere år sa kommentatorene på streamen min. Monaco har ikke tapt hjemme på lang tid. Får være fornøyd med poenget alt i alt, vi spilte ikke bra og forsvaret vårt var kaotisk. Vicario vår beste mann.