Schism
Forsåvidt enig hvis han er en man ønsker å satse på og legge til rette for at skal lykkes på lengre sikt. Men ikke hvis det er snakk om en midlertidig lappeteppe-løsning.

Sånn sett er han jo en god profil som en evt Son-erstatter. Samtidig har vi andre i samme posisjon (Moore og Odobert) som også skal opp og frem. Med mindre Odobert skal dyrkes på høyre - det kan jo være. Spissprofilen Ange virker å foretrekke passer han vel ikke helt.

Dougie

Enig i mye der, men når jeg sier slikt får jeg Cuti på nakken.

Gir dessverre mer mening. United trenger en midtspiss.

Ja stått litt om at han vil til United, mens Romano sier «Spurs will go big». Hvem vet hva det betyr.

Jeg er mere spent på hva vi gjør med Moore, Gray og Bergvall videre denne sesongen.

Ja. Gudene vet hva det betyr.

Tel er jo en type Levy kan finne på å by mye for. Hypa megatalent som har havnet litt i skyggen i en stor klubb. Sannsynligheten for at hans verdi går til null er liten. Og oppsiden er enorm hvis han blomstrer hos oss.

Levy skjønner vel også at noe må gjøres for å snu stemningen her. Litt som vinteren med Defoe, Palacios og Keane. Da nytter det ikke med en Rasiak eller Frazier-Campbell.

Om klubben lykkes er en annen sak. Men her har man i det minste en som tydeligvis er åpen for å dra. Og skal man tro ryktene rundt FFP og United vil de ikke kunne overby oss.

mka07 «Spurs will go big»

Betyr vel at vi rykker ned 😂

Cuti Hvorfor ikke få inn denne spilleren 1/1 i stedet for vente til helt på tampen av vinduet? Gir ingen mening.

Kungreke Vi burde definitivt fått inn noen 1/1.

Men med Tel virker det kanskje som det et en mulighet som plutselig har dukket opp, heller enn at det er en spiller vi har sett veldig mye på tidligere.

Cuti Vi prøvde jo å få ham inn som en del av Kane dealen. Burde bare sagt nei til Bayern og beholdt Kane et år. Vi har jo stort sett bare kastet bort pengene vi fikk for Kane uansett.

• Cuti svarte på dette.

Kungreke Hvem vet hvor vi hadde vært med Kane en sesong til. Hadde nok neppe endt på 5. plass i fjor i alle fall.

Kungreke

Hvorfor skulle BM selge han 01/01?

Hvert vindu er folk overrasket over at ikke ting skjer tidlig - men slik er det nå alltid med alle.

Er ikke noe nytt at en del deals først lar seg materialisere på slutten av et vindu. Jeg antar det generelt har å gjøre med dominoeffekter samt at selgende klubber ønsker å få så mange kjøpere på banen samtidig som mulig for å dra opp prisen.

Schism Jeg er ikke overrasket, at vi venter til siste sekund av vinduet før vi beveger oss er ikke noe nytt. Men sånn har det vært i sikkert 15 år under Levy. En av hovedgrunnene til at jeg vil ha ham bort, ekstremt reaksjonære spilleranskaffelser som igjen er et resultat av dårlig langsiktig planlegging rundt selve lagbyggingen. Som igjen er et resultat av ingen helhetlig filosofi på fotballteknisk nivå, som igjen er et resultat av dårlig fotballfaglig ledelse fra toppen.

Cuti Haha, han kommer ikke til oss. Ender nok opp med Mamadou N'tel

Alt annet enn Tel, Dibling og Gomes nå så brenner stadion til grunnen når vi skal møte United hjemme etter å ha røket ut i minst to cuper i mellomtiden.