Og der får Levy skylde seg selv. Forventningene har vært skrudd opp lenge nå.
Mathys Tel
Schism Vi får ingen av de. Vi har ikke penger. Er en veldig merkelig flex Tottenham holder på med for tiden. Vi har visstnok penger men ingen av kjøpene våre gir meg inntrykk av det. Nå har vi riktignok kjøpt veldig mange spillere. Mulig smøret er spedd så tynt utover i flere år at det er vanskelig å manøvrere økonomisk. Joda, vi har en og annen (for oss) storhandel, (Richy, Solanke etc.) men lønnsbudsjettet er jo så lavt nå at vi betaler premium priser for first price spillere.
Jeg har ingen særlige syn på hva som kommer til å skje - bare sier at det blir en spenstig vår hvis vi ikke handler stort nå.
Kombinasjonen VAR i Norge og Levy. Kan bli lite fotball på oss.
- Redigert
Ser faktisk lovende ut
Samme kildene antar jeg. Smart av oss å vente. Mulig Tel går tom for muligheter.
- Redigert
Curent state of the business dessverre. Skjønner godt at folk kvier seg for å komme til dette shit-showet slik det fremstår for tiden
Moore må satses på, odobert likeså. Johnson er ok for championship men langt unna en topp 4 spiller. Hvorfor vi ikke satser på Lank* forstår jeg ikke. Tel er i følge FM wonderkid men har ikke akkurat faktisk prestert i det virkelig liv, men han er selvsagt ung men det er som @Schism sier, spiller for fremtiden og kanskje ikke spilleren som redder oss fra nedrykk. Vinke farvel til Ange derimot
Ser for meg at denne lever til siste sekund, og at det fort kan være en annen klubb som lurer seg avgårde med han. Jeg har ikke veldig kjennskap til Tel, men om det er han man ønsker så håper jeg vi får han.
Tydelig at vi ikke er førstevalget hans.
Finnes ikke en spiller nå i den klassen hvor vi er førstevalget.
Så får man håpe fordi Levy har vært smartere med pengene enn andre at det løser seg allikevel.
Vanligvis et godt tegn når Levy dukker opp i slike, men lenge til mandag.
Levy må leverer Tel eller noe lignende nå.
Vi får se om Levy leverer. Bør kunne gå veien dette.
Tel håper åpenbart på at noe bedre skal dukke opp. Dessverre er jeg ikke uenig med ham slik ting ser ut hos oss nå.
Akkurat. Og dessverre har ikke Levy så mye å lokke med annet enn en drøm.
Noen vil selvsagt si lønn, men lønn er mer komplisert enn man tror.
Hvis Son, Romero og noen andre på 150 eller 200k (hva som helst) - så kan ikke Tel få 250k- uten at flere andre må reforhandles. Noen vil si "hvorfor ikke", men enhver som sitter med ansatte vet at det vil skape misnøye. Ting må føles rettferdig - om ikke ned til minste øre så må det i store linjer. Ingen vil synes det er rart hvis Son er den som er betalt best, men det vil føles veldig rart hvis en kar som Tel blir det.
De har opplagt tro her, og jeg tror Levy vil strekke seg lengre enn noensinne, men om det er nok vet jeg ikke. Kan være - håper det - men selv om man sitter med AA før floppen vinner man ikke 100% av gangene.
- Redigert
Motivasjon er også et aspekt her.
1) Tel bør overbevises av det sportslige potensialet (den sportslige drømmen) fremfor lønn. Hvis ikke han er overbevist sportslig risikerer vi en kar som prioriterer et "kjendisliv" i London fremfor å gi maks på banen.
2) Om det er slik at Tel innerst inne ikke vil til oss uansett, men tilslutt ender hos oss fordi det ikke var noe annet alternativ er det uansett en risiko for at vi får en mann som ikke er 100% motivert på banen.
Spørsmålet er så om vi fremdeles ønsker denne mannen dersom 1 og/eller 2 stemmer.
En grad av 2) er der alltid etter mitt syn.
Ingen drømmer om Tottenham over la oss si Real Madrid.